کد خبر : 31932
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 دی 1396 - 16:11

شهرستان فلاورجان:

همایش «بصیرت و میثاق امت با ولایت» در فلاورجان برگزار شد + عکس

همایش «بصیرت و میثاق امت با ولایت» در فلاورجان  برگزار شد + عکس
به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی همایش بصیرت و میثاق امت با ولایت در مصلی نماز جمعه شهر فلاورجان  برگزار شد.

همایش بصیرت و میثاق امت با ولایت به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی با حضور عموم مردم شهرستان فلاورجان وسخنرانی حجت‌الاسلام حسین طیبی‌ فر فرمانده تیپ مستقل ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق(ع)  در مصلی نماز جمعه شهر فلاورجان  برگزار شد.
فرمانده تیپ مستقل ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق(ع) در این همایش با بیان اینکه ۹ دی‌ماه سالگرد حماسه عظیمی در کشور بوده عنوان کرد در این روز اتفاقی رخ داد که یک ملت مانند یک سیل خروشان به خیابان‌ها آمدند و حرکتی بیش از یک سال به‌ صورت میدانی از طرف دشمن سرمایه‌گذاری شده بود را خنثی کردند.
لطفا برای دیدن عکس در سایز بزرگ بر روی آن کلیک کنید

وی افزود: ۹ دی‌ماه در سایه ولایت‌فقیه چهره سیاه کارگردانان و بازیگران فتنه را آشکار کرد و آنان را در برابر ملت توانمند و بزرگ ایران به‌زانو درآورد و ماهیت آن را روشن کرد.

فرمانده تیپ مستقل ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق(ع) با اشاره به آیه ۵۴ سوره مائده در تبیین ویژگی‌های ۹ دی‌ماه تصریح کرد: افرادی که در این حماسه عظیم حضور داشتند و نقش‌آفرینی کردند، خداوند همه‌ آن‌ها را دوست دارد چراکه  برای خود کار نمی‌کنند و نسبت به کسانی که در دایره ایمان هستند بسیار متواضع بوده و در مقابل کفار احساس عزت دارند و نقشه پلید دشمن برای آن‌ها کارایی ندارد.

وی ادامه داد:  افراد نقش‌آفرین حماسه عظیم ۹ دی‌ماه اهل مجاهده و کوشش هستند و با هجمه‌های فراوان دشمن  سست نشده و به راه خود ادامه می‌دهند چراکه در برابر کلام رهبری که همان کلام معصوم است در زوایای وجودی خودسر تسلیم فرود می‌آورند.

طیبی‌فر با بیان اینکه چرا حماسه ۹ دی‌ماه اتفاق افتاد، اذعان داشت: دشمنان نظام اسلامی از زمان شکل‌گیری انقلاب اسلامی با آن مخالفت داشته و هر کاری برای تضعیف آن انجام می‌دادند چراکه می‌دانستند اندیشه ولایت‌فقیه پاسخگوی بسیاری از شبهات آن‌ها در سطح جامعه خواهد بود، بنابراین تمامی هجمه‌ها را سمت و سو این تفکر متقن دنبال می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی در جریان فتنه ۸۸ اقدامات زیادی علیه نظام انجام دادند که البته این مسأله جای تعجب ندارد اما باید از افرادی که از پرتو انقلاب به  جایگاهی رسیدند، پرسیده شود که چرا به ملت و ولایت و خون شهدا خیانت کردند و سرباز دشمن شدند و برخی از این افراد امروز نیز در جریان مسؤولیت کشور حضور دارند.

فرمانده تیپ مستقل ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق(ع) در پایان یادآور شد: مردم و جوانان بصیر این انقلاب تا پای جان از این انقلاب حمایت می‌کنند و وظیفه همگان است که جریان فتنه را خوب شناخته و بیش از گذشته هوشیار باشند چراکه احتمال وقوع فتنه در هر زمانی وجود دارد.

.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc