کد خبر : 31990
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1396 - 11:09

شهرستان فلاورجان:

شب ناآرام و آسیب رساندن به اموال عمومی درقهدریجان +فیلم

شب ناآرام و آسیب رساندن به اموال عمومی درقهدریجان +فیلم
دیشب شهرهای قهدریجان، خمینی شهر،کهریزسنگ، شاهین شهر، فولاد شهر، زرین شهر، نجف آباد؛ شب نا آرامی را سپری کردند.

بر اساس گزارش های رسیده پس از قیام مردمی کاشانی ها، این شهرستان شب آرامی را پشت سر گذاشت.
کاشان فقط شنبه شب با آغاز اغتشاشات، شاهد تخریب برخی از اموال عمومی و دولتی بود که با حضور انقلابی مردم، نا آرامی ها به شب دوم نرسید.
این درحالی بود که دیشب شهرهای قهدریجان، خمینی شهر،کهریزسنگ، شاهین شهر، فولاد شهر، زرین شهر، نجف آباد؛ شب نا آرامی را سپری کردند.
در قهدریجان اغتشاش گران به کلانتری ۱۴ این شهر حمله کردند که پس از درگیری با نیروهای انتظامی، شش نفر از آنها که قصد حمله به این مرکز انتظامی را داشتند، جان خود را ازدست دادند.
اعتراضات مردم این شهر در ابتدا در خصوص مشکلات اقتصادی و وضع جامعه بود که عده ای در این بین با سو استفاده از احساسات مردم با تغییر دادن شعارها به سمت سوی دیگر موجب برهم زدن نظم عمومی شهر شدند.
این در حالی است که دیگر شهرهای هشتگانه شهرستان فلاورجان در این چند روز شب آرامی را سپری کردند و هیچگونه تجمع و تحرک اعتراضی در آن شهرها صورت نگرفته است و آنچه که از برایند این اتفاق بدست می آید این است که مردم قهدریجان دیشب در میان برنامه ریزی منافقین و اغتشاشگران قربانی شدند.
گفتنی است در این درگیری ها توسط  اغتشاشگران به  برخی از اماکن  عمومی شهر مانند خیابان ها،‌لامپ های روشنایی شهر، ساختمان بنیاد فرهنگی آیت الله خامنه ای، حوزه مقاومت بسیج شهید محمد منتظری خسارات  وارد شده است.
جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص خبری مبنی بر آتش زدن یکی از ماموران نیروی انتظامی در  درگیری میان مردم و پلیس در قهدریجان، گفت: این خبر صحت ندارد. جانشین فرماندهی استان اصفهان اعلام کرد: نیرویی از ماموران پلیس این فرماندهی در درگیری‌های اصفهان به شهادت نرسیده است.
در خمینی شهر هم، خانواده ای که در حال عبور از محل درگیری ها بودند؛ مورد اصابت گلوله اغتشاش گران قرار گرفتند که در نهایت پسر ۱۱ ساله کشته و پدر خانواده مجروح شد.
آشوبگران در کهریزسنگ هم دو پاسدار جوان را با اسلحه ای ساچمه زن مورد هدف قرار دادند.
در این حادثه پاسدار علی شاه سنایی به شهادت رسید و پاسدار دیگر مجروح شد.

.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc