کد خبر : 32011
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1396 - 14:56

امام جمعه قهدریجان: لیدرهای آشوب اخیر قهدریجان غیربومی هستند

امام جمعه قهدریجان: لیدرهای آشوب اخیر قهدریجان غیربومی هستند
حجت الاسلام هاشمی با اشاره به احتمال خروش مردمی علیه آشوب‌گران قهدریجان، گفت: لیدرهای این آشوب‌ها غیربومی هستند و برای ایجاد آشوب از اراذل و اوباش استفاده می کنند.

حجت الاسلام قاسم هاشمی امام جمعه قهدریجان،  با اشاره به نارضایتی عموم مردم قهدریجان از آشوب‌های پیش آمده در این شهر، گفت: اکثر قریب به اتفاق مردم این شهر خانواده و یا اقوام شهدا هستند و حامی انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بوده و با آشوبگری و اغتشاش به شدت مخالف هستند.
وی با اشاره به حضور لیدرهای غیر بومی در قهدریجان، اظهار کرد: برخی از افراد بازداشت شده که لیدر و جریان ساز این آشوب‌ها بوده‌اند غیربومی بوده و از دیگر شهرها یا استان‌ها با هدف اغتشاش و آشوب به قهدریجان آمده و اقدام به تحریک و تهییج برخی افراد کم اطلاع و تحریک پذیر کرده و در این راه از اراذل و اوباش نیز استفاده کرده‌اند.
امام جمعه بخش قهدریجان با اشاره به نارضایتی مردم و بزرگان اقوام قهدریجان از آشوب‌های اخیر در این شهر، تصریح کرد: کسانی که در این آشوب‌ها حضور دارند عمدتا یا غیربومی هستند و یا از اراذل و اوباشی هستند که صرفا به دنبال ماجراجویی و آشوب‌گری بوده و هیچگونه مطالبه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و یا حتی اقتصادی ندارند و تنها می‌خواهند با تخریب اموال عمومی و آزار و اذیت مردم خودنمایی و قدرت‌نمایی کنند.
حجت الاسلام هاشمی امام جمعه قهدریجان از اهتمام بزرگان و ریش سفیدان قهدریجان برای پایان دادن به آشوب‌ها خبر داد و افزود: احتمال خروش مردم علیه آشوب‌گران در قهدریجان بسیار است چرا که مردم انقلابی و متدین قهدریجان کاملا با این ناهنجاری‌ها و ساختار شکنی‌ها مخالف هستند.
لازم به ذکر است طی روزهای اخیر به بهانه اعتراض به شرایط اقتصادی کشور، شهر قهدریجان در ۲۵ کیلومتری اصفهان شاهد ناآرامی هایی از جمله حمله به پاسگاه پلیس و فرمانداری و تخریب اموال و اماکن عمومی از سوی برخی از اراذل و اوباش و استفاده از سلاح گرم علیه نیروهای امنیتی بوده که تعدادی نیز کشته و زخمی بر جا گذاشته است
منبع :  رسا.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc