کد خبر : 32022
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 دی 1396 - 15:47

در جلسه شورای هماهنگی راهپیمایی

فرماندار فلاورجان: تجمع و اعتراض از مسیر قانون حق مردم است

فرماندار فلاورجان: تجمع و اعتراض از مسیر قانون حق مردم است
فرماندار فلاورجان:تا زمانی که اعتراض در مسیر قانونی باشد به حق است اما وقتی از این مسیر خارج شد و به سمت تخریب بیت المال و آسیب زدن به نظام پیش رفت موضع تغییر می کند.

فرماندار  شهرستان فلاورجان در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری راهپیمایی در محکومیت و اعلام انزجار از آشوبگران اخیر که در فرمانداری شهرستان فلاورجان برگزار شد با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی فردا صبح در فلاورجان اظهار کرد:‌ طبق هماهنگی هایی که با شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی شهرستان فلاورجان صورت گرفته است  فردا ساعت از ۹ صبح جهت محکوم کردن حرکت دشمن در روز های اخیر به ویژه اقداماتی که در قهدریجان صورت گرفته است راهپیمایی با شکوهی در شهر فلاورجان انجام می شود
وی در ادامه افزود : از امت انقلابی و مردم شهید پرور شهرستان در تمام شهرها و روستاها دعوت می کنیم برای این امر حضور یابند تا مشت محکمی در دهان دشمنان بزنند.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمنان  در پی فراخوان هایی چند روز اخیر در شبکه های اجتماعی و معاند  با صراحت اعلام کردند که مشکلات را به داخل خود کشور ایران بگشانیم و دلیل آن هم ابهت و قدرت جمهوری اسلامی در منطقه و شکستی که دشمن در جبهه های مختلف از این نظام خورده بود.
هدایت اضافه کرد:‌ در چند روز اخیر برخی شهرهای کشور دچار معضلاتی شد و شهر قهدریجان نیز از جمله شهرهایی بود که دشمن برای آن برنامه ریزی کرده بود و همین مساله موجب شد نا آرامی های زیادی را در این شهر به وجود آوردند ولی مردم ولایی و انقلابی قهدریجان ضمن اعلام انزجار از این حرکت اعلام کردند که مسیر این فتنه گران از مسیر انقلابی و اسلامی آنها جدا است.
وی با اشاره به اینکه ما باید مردم قهدریجان را مبرا از این فتنه انگیزی بدانیم خاطر نشان کرد: مردم مومن، انقلابی و زحمتکش قهدریجان همواره دین خود را به نظام ادا کرده اند و این ماجرا ربطی به آنها ندارد و خود مردم این شهر نیز اعلام کرده اند به زودی جواب محکمی به این حرکت دشمن خواهند داد.
فرماندار فلاورجان در ادامه با ابان اینکه   با حضور به موقع نیروهای انتظامی و بسیج آرامش خوبی بر قهدریجان حکم فرما است افزود : پس از نا آرامی های دو شب قبل  با هماهنگی هایی که با شورای تامین استان و شورای امنیت ملی کشور در چند روز گذشته شده است توانستیم به خوبی بحران را مدیریت کنیم و نگذاریم بدخواهان بیشتر از این به مردم این شهر آسیب بزنند.
هدایت با اشاره به اینکه تجمع و اعتراض از مسیر قانون حق مردم است و حتی وزارت کشور در این خصوص طی ۴۰ سال گذشته همواره مجوز هایی نیز صادر کرده است تصریح کرد: تا زمانی که اعتراض در مسیر قانونی باشد به حق است اما وقتی از این مسیر خارج شد و به سمت تخریب بیت المال و آسیب زدن به نظام پیش رفت موضع تغییر می کند.
امام جمعه فلاورجان نیز در این جلسه  با بیان اینکه انقلاب اسلامی دشمنان بسیاری دارد افزود :لازم است مردم ومسئولین آمادگی و هوشیاری لازم در مقابل با دشمنان را داشته باشند وپیش بینی های لازم را داشته باشیم تاکمترین هزینه برای ملت داشته باشد .
 .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc