کد خبر : 32121
تاریخ انتشار : شنبه 23 دی 1396 - 18:38

شهرستان فلاورجان:

جلسه کمیته ارتباطات واطلاع رسانی ستاد دهه فجر شهرستان فلاورجان برگزار شد

جلسه کمیته ارتباطات واطلاع رسانی ستاد دهه فجر شهرستان فلاورجان برگزار شد
جلسه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد بزرگداشت دهه فجر در فرمانداری فلاورجان برگزار شد.

در این جلسه که   با حضور فریدون دهقانی مسئول روابط عمومی فرمانداری و رئیس کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی دهه فجر  و مباشری معاون کارخانجات و ادارات ستاد احیاء امر به معروف شهرستان   تشکیل شد  کلیه  روابط عمومی های ادارات و اصحاب رسانه حضور داشتند.
در این جلسه  دهقانی  رئیس کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی دهه فجر  گفت:دهه فجر سند پیروزی ملت  قهرمان ایران اسلامی است و متعلق به  همه اقشار و گروه های جامعه است و فرصت مناسبی است  برای تبیین  دستاورد های  انقلاب اسلامی است.
وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه دو رویداد مهم فرهنگی در شهرستان در حال اجرا می باشد و همچنین در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم  و با عنایت  به اینکه  دشمنان  نظام اسلامی  پس از چند دهه  هنوز  دست از دشمنی برنداشته اند  باید  امسال  بصورت  ویژه  و با برنامه ریزی منسجم  برنامه های  پر محتوایی را  به  مردم عزیز در جامعه ارائه نماییم .
وی در ادامه گفت: انشاالله همه ما با رویکرد  بصیرت افزایی،امید آفرینی،دشمن شناسی همدلی و همزبانی  و خودباوری را بعنوان  رویکرد ها و محور های فعالیت های فرهنگی خود قرار دهیم،با استفاده از فرصت دهه فجر  می توانیم دستاورهای  نظام  و دولت را با تعامل  با اصحاب رسانه به خوبی به مردم معرفی نماییم.
وی از  روابط عمومی های  دستگاه ها خواست فضای شهرستان را فضای ایثار و شهادت  کنند و در فضا سازی هنرمندانه در عمق بخشی به فرهنگ ایثار و شهادت بکوشند.
برنامه هایی که   مقرر شد توسط این کمیته  اجرا گردد به شرح ذیل می باشد :ایجاد پایگاه خبررسانی در مسیر راهپیایی ۲۲ بهمن ،دیدار اصحاب رسانه شهرستان با خانواده شهدا،پوشش وسیع  تبلیغاتی از قبل از ۱۲ بهمن تا  پایان دهه فجر ،فضا سازی ادارات در راستای استقبال از کنگره  شهدا ، برگزاری مسابقات  با عنوان فیلم و تصویر برتر از شهدا در بین دانش آموزان ،ایجاد نمایشگاه اصحاب رسانه در مسیر راهپیمایی می باشد.
وی در پایان گفت:اجلاسیه کنگره شهدا  در اردیبهشت ماه  سال ۹۷  برگزار خواهد شد.
در ادامه مباشری معاون کارخانجات و ادارات ستاد احیاء امر به معروف  و کارشناس امور اجتماعی و فرهنگی فرمانداری شهرستان فلاورجان ضمن حسن  استفاده  از ابزار های نوین اطلاع رسانی  و فضاهای مجازی  بر تعامل هر چه بیشتر   روابط عمومی ها واصحاب  رسانه  با یکدیگر تاکید نمود.
وی در ادامه با اشاره به جایگاه مهم روابط عمومی ها و رسانه گفت :اهداف، مسیر تبلیغات، روش کار و انتخاب مخاطبین از مهمترین عواملی هستند که می بایست مد نظر  انواع رسانه ها مکتوب ،مجازی،و شبکه های اجتماعی باشد..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc