کد خبر : 32154
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 دی 1396 - 11:18

شهردار کلیشادوسودرجان عنوان کرد:

شهردار کلیشادوسودرجان :تکریم ارباب رجوع یکی از مهم ترین وظایف شهرداری است

شهردار کلیشادوسودرجان :تکریم ارباب رجوع یکی از مهم ترین وظایف شهرداری است
،درجلسه شورای اداری شهرداری کلیشادوسودرجان که باحضور پرسنل شهرداری در دفتر شهردار برگزارشد مهندس ساعدی شهردار کلیشادوسودرجان عنوان کرد تكریم ارباب رجوع یكی از مهم ترین وظایف شهرداری است .

،درجلسه شورای اداری شهرداری کلیشادوسودرجان که باحضور پرسنل شهرداری در دفتر شهردار برگزارشد مهندس ساعدی شهردار کلیشادوسودرجان عنوان کرد تکریم ارباب رجوع یکی از مهم ترین وظایف شهرداری است .

 مهندس ساعدی شهردار کلیشادوسودرجان گفت: مجموعه شهرداری خوشبختانه با انجام کارهای شبانه روزی توانسته است تا حدودی رضایت مردم را جلب نمایند که این امر خود مسئولیت این شهرداری را درقبال شهروندان بیشتر می نماید.
 همچنین باتلاش و جدیت و برنامه ریزی مسئولین واحدهای شهرداری امروز توانستیم تقریبا در تحقق بودجه سال ۹۶ و رشد و توسعه شهرگام موثری برداشته باشیم .
 ساعدی در ادامه افزود: برخورد صادقانه با شهروندان و پاسخگویی مسئولانه و انجام سریع امور اداری و همچنین بسترسازی رفاه عمومی مردم جز وظایف اصلی کارکنان شهرداری بوده و تکریم ارباب رجوع در راستای اهداف شهرداری امری ضروری و لازم الاجراست .
 وی درپایان گفت: امید است با برنامه ریزی های صورت گرفته و منسجم و تلاش کارکنان محترم بتوانیم شهر را انطور که در خور و شایسته نامش است بسازیم .

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc