کد خبر : 32177
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 دی 1396 - 14:40

شهرستان شهدای خط شکن

زنگ هفته شورای آموزش و پرورش درمدارس بخش تاریخی پیربکران نواخته شد+تصاویر

زنگ هفته شورای آموزش و پرورش درمدارس بخش تاریخی پیربکران نواخته شد+تصاویر
به مناسبت گرامیداشت هفته شورای آموزش و پرورش طی مراسمی در هنرستان بانو امین زنگ شوراها با حضور مسئولین بخش پیربکران به صدا درآمد.

به مناسبت گرامیداشت هفته شورای آموزش و پرورش طی مراسمی در هنرستان بانو امین زنگ شوراها با حضور مسئولین بخش تاریخی پیربکران به صدا درآمد.
، سهرابی رئیس اداره آموزش و پرورش پیربکران   قبل از نواخته شدن زنگ هفته شورای آموزش و پرورش  ضمن تبریک هفته شوراهای آموزش و پرورش ، فرا رسیدن چهلمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی و تسلیت به مناسبت جانباختگان نفتکش سانچی، برخی از فعالیت های شورای آموزش و پرورش از جمله کسب رتبه برتر شورای آموزش و پرورش در استان، هماهنگی و همدلی بین اعضا اشاره کرد .
برای دیدن تصاویر در حجم بزرگ روی آن کلیک کنید


وی  در ادامه افزود: همدلی و همراهی مسئولین ادارات و نهادها می تواند زمینه تحقق اهداف بلند نظام تعلیم و تربیت را فراهم نمایدکه بحمد ا… در این جلسات مسئولین منطقه حضورفعالی دارند و در همین جا لازم می دانم از همکاری خوب اعضای محترم شورای آموزش وپرورش که در سال گذشته به عنوان شورای آموزش وپرورش برتر استانی انتخاب شد تقدیر و تشکر نمایم.
وی ادامه داد: درسال گذشته جلسات شورای آموز ش وپرورش با حضور اکثریت اعضا برگزار شده و حاصل آن ۷۸ مصوبه بوده که ۹۵درصد آن به مرحله اجرا درآمده است. از مهمترین مصوبات می توان به برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار، همچنین همایش انجمن اولیا و مربیان، پیش بینی فضا های آموزشی و نیز پیگیری رفع مشکل آموزشی منطقه، و … اشاره نمود.
گفتنی است در هنرستان امین نمایشگاهی از آثار هنری و دستی دانش آموزان برگزار شده بود که مورد بازدید مسئولین بخش و اعضای شورای آموزش و پرورش قرار گرفت..

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc