کد خبر : 32197
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 دی 1396 - 9:09

اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان

شهرستان فلاورجان تبدیل به قطب گردشگری سوارکاری در استان خواهد شد

شهرستان فلاورجان تبدیل به قطب گردشگری سوارکاری در استان خواهد شد
رحمان رئیسی:انشالله با برنامه و طرح های که مدیریت این مجموعه دارد در آینده نزدیک با راه اندازی مجدد و توسعه آن یکی از بزرگترین کمپ های گردشگری کشور در شهرستان فلاورجان راه اندازی خواهد شد .

در دیدار رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان و رئیس هیات سوارکاری شهرستان فلاورجان مقرر شد همایش بزرگ زیبا سواری در اسفند ماه برگزار شود.
همایش زیبا سواری که با حضور قهرمانان رشته سوارکاری کشور سال گذشته در شهرستان فلاورجان و روستای قلعه میر برگزار شد مورد استقبال چند هزار نفری علاقمندان به این رشته قرار گرفت که دومین همایش نیز امسال در اسفند ماه و همزمان با روز و هفته فرهنگی شهرستان فلاورجان در یکی از شهرهای شهرستان فلاورجان برگزار خواهد شد.
رهنما رئیس هیات سوارکاری شهرستان فلاورجان پتاتسیل سوارکاران شهرستان و بودن اسب های اصیل ترکمن ؛ عرب و کرد را در فلاورجان را از دلایل رشد و تبدیل شدن این شهرستان به یکی از قطب های آینده سوارکاری در کشور دانست و گفت : در یکسال اخیر مجدد با توجه اقای رئیسی به این رشته انگیزه زیادی در بین علاقمندان به این رشته بوجود آمده است که نمونه آن مجموعه سوارکاری و پرورش اسب در شهر ایمانشهر بود که توسط مدیریت آن مجموعه چند سالی بدلیل عدم توجه مسئولین تعطیل شده بود ولی با پیگیری های آقای رئیسی و حضور حجه الاسلام موسوی نماینده شهرستان در این مجموعه و حمایت از مدیریت این باشگاه سوارکاری مقرر شد که بزودی یکی از کمپ های گردشگری بزرگ کشور در رشته سوارکاری در شهر ایمانشهر راه اندازی گردد‌.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان هم ضمن قدردانی از هیات سوارکاری که بعد ار سالها مجدد فعال و پیگیر مطالب علاقمندان به این رشته شده است گفت: سعی میکنم انشالله تا قبل از برگزاری همایش بزرگ زیبا سواری در اسفند ماه در روزهای آینده بازدیدی از محل های نگه داری و پرورش اسب که به صورت سنتی در شهرستان وجود دارد بازدیدی داشته باشم.
رحمان رئیسی همچنین از مسئولین شهرستان و استان درخواست کرد که بخش های خصوصی را در رشته های مختلف ورزشی مورد حمایت قرار دهند و اینهمه در مراحل اداری سختگیری ها نسبت به صدور مجوز و تغییر کاربری ها که موجب توسعه ورزش می شوند را با دیدگاه کمک به ورزش و پرکردن اوقات فراغت جوانان نگاه کنند .
رئیسی همچنین مجموعه سوارکاری که در محله اشترجان شهر ایمانشهر وجود دارد را در استان بی نظیر دانست و گفت : انشالله با برنامه و طرح های که مدیریت این مجموعه دارد در آینده نزدیک با راه اندازی مجدد و توسعه آن یکی از بزرگترین کمپ های گردشگری کشور در شهرستان فلاورجان راه اندازی خواهد شد .
.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc