کد خبر : 32297
تاریخ انتشار : جمعه 29 دی 1396 - 21:39

رئیس اداره آموزش و پرورش 'گفت :

شوراها نقش بسزایی در بهره وری، توسعه، توانایی و خرد جمعی دارند

شوراها نقش بسزایی در بهره وری، توسعه، توانایی و خرد جمعی دارند
مجتبی سهرابی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه پیربکران  به عنوان سحنران پیش از خطبه های این هفته  نماز جمعه بخش پیربکران   گفت: شوراها نقش بسزایی در بهره وری، توسعه، توانایی و خرد جمعی دارند .

مجتبی سهرابی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه پیربکران  به عنوان سحنران پیش از خطبه های این هفته  نماز جمعه بخش پیربکران   گفت: شوراها نقش بسزایی در بهره وری، توسعه، توانایی و خرد جمعی دارند .

وی درادامه افزود:سال گذشته شورای آموزش و پرورش پیربکران رتبه برتر را در استان به خود اختصاص داد و در این راستا از فروردین سال گذشته تا کنون ۷۸ مصوبه در جلسات شورای آموزش و پرورش داشتیم.

سهرابی  در ادامه ضمن معرفی اعضای شورای آموزش و پرورش گفت: در جلسات شورای آموزش و پرورش بحث و تبادل نظر درباره فعالیت های مختلف انجام می شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه پیربکران در ادامه به رتبه های  کسب شده در سطح کشور و استان اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش پیربکران توانست در برنامه های هفته پژوهش رتبه دوم استان را به خود اختصاص دهد ضمن اینکه در دبیرخانه های پژوهشی ۴ نفر در سطح استان و سه نفر در سطح کشور حائز کسب رتبه های برگزیده شدند و در همایش استانی مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی در ادامه با بیان اینکه برای رشد و بالندگی دانش آموزان نخبه در سطوح علمی بالاتر نیاز به حمایت همه جانبه لازم می باشد.افزود : یکی از دانش آموزان منطقه پیربکران در رشته وبلاگ نویسی موفق به کسب رتبه کشوری و شش نفر از همکاران و دانش آموزان منطقه موفق به کسب رتبه های کشوری و استانی در پرسش مهر رییس جمهور شدند.

سهرابی در ادامه با  اشاره به بحث تعمیر و تجهیز مدارس  گفت: با همکاری اداره نوسازی و تجهیز مدارس استان اصفهان، ۵۰۰۰ متر مربع آسفالت مدارس انجام شد. ۲۶ مدرسه در طرح شاداب سازی و حیاط پویا قرار گرفتند و ۸۵ درصد از کلاس های درس مدارس جهت پیشبرد فرآیند یاددهی- یادگیری با کمک خیّرین مجهز به IT شد.

سهرابی رئیس اداره در پایان سخنرانی اشاره ای به استقرار پایه دوازدهم کرد و گفت: آخرین تحول سند تحول بنیادین با ورود نظام جدید آموزشی در دوره دوم متوسطه در حال اجرا می باشد و در این راستا آموزش و پرورش کل کشور و همراه با آن آموزش و پرورش منطقه پیربکران  با کمبود نیرو و فضا روبه رو است که امیدوارم با همکاری و مساعدت خیّرین و مردم این بحران حل شود. وی به کمبود فضاهای آموزشی در شهر به ویژه در دوره لبتدایی اشاره کرد و گفت: امیدوار است با تعامل شهرداری و شورای شهر فضاهای جدید پیش بینی و مشکلات حل شود.

وی از زحمات و پیگیری نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای جهت احداث مدرسه برکت در دهستان گرکن و روستای پلارت تشکر کرد.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc