کد خبر : 32342
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 بهمن 1396 - 9:33

برگزاری همایش حقوق شهروندی در سالن شهرداری پیربکران

برگزاری همایش حقوق شهروندی در سالن شهرداری پیربکران

همایش حقوق ،فرهنگ شهروندی با حضور دانش آموزان پسر دوره اول متوسطه مدارس شهر پیربکران،  با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی  شهر با آموزش و پرورش  منطقه پیربکران در سالن اجتماعات شهرداری پیربکران برگزار شد. جزینی مسئول واحد تاکسیرانی و پیشه وران در آغاز صحبت های خود به ارائه توضیحی از مفهوم فرهنگ پرداخت و

همایش حقوق ،فرهنگ شهروندی با حضور دانش آموزان پسر دوره اول متوسطه مدارس شهر پیربکران،  با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی  شهر با آموزش و پرورش  منطقه پیربکران در سالن اجتماعات شهرداری پیربکران برگزار شد.

جزینی مسئول واحد تاکسیرانی و پیشه وران در آغاز صحبت های خود به ارائه توضیحی از مفهوم فرهنگ پرداخت و آن را مجموعه ای از ارزش ها، افکار، احساسات و رفتارهای فردی و اجتماعی دانست که هدفمند است و به زندگی معنا و مفهوم می دهد.

وی وجود تبلیغات و قدرت آن را در تغییر فرهنگ ها و ارزش ها متذکر شد و تهاجم فرهنگی، تبدیل انسان متفکر به رباطی بدون اراده، کاهش روحیه اعتماد به نفس، کاهش مطالعه و اتلاف وقت و … را از آسیب های ایت تبلیغات معرفی کرد.

وی با توجه به موضوع همایش توضیحی درباره شهرداری و وظایف مربوط به آن در قبال شهر و شهروندان پرداخت و گفت: در قبال فعالیت شهرداری ها در ایجاد ساخت و ساز و عمران شهر ها و ایجاد رفاه عمومی برای مردم، شهروندان هم با رعایت ضوابط شهروندی از قبیل تمیز نگه داشتن محیط شهر همچون محیط خانه، رعایت قوانین مربوط به حمل و نقل عمومی، حفظ محیط زیست و … در قبال فعالیت های شهرداری مسئول هستند.

جزینی در پایان صحبت های خود، شهری را شهر خوب نامید که در آن همکاری و احساس مسئولیت در بین افراد آن وجود داشته باشد و مردم با مساعدت همدیگر در حفظ شهر خود کوشا باشند.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc