کد خبر : 32433
تاریخ انتشار : جمعه 13 بهمن 1396 - 10:52

انتخاب افسران سخنور برای کلانتری‌های استان اصفهان

انتخاب افسران سخنور برای کلانتری‌های استان اصفهان

سرهنگ جهانگیر کریمی در کارآگاه آموزشی سخنوری ویژه کارشناسان آموزش همگانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از آموزش همگانی به عنوان یکی از راهبردهای اساسی نیروی انتظامی نام برد و اظهار داشت: امروز شاهد الگوبرداری بیشتر دستگاه‌ها و نهادها از این راهبرد هستیم. وی با اشاره به تاثیرات فوق‌العاده طرح آموزش همگانی نیروی انتظامی بر

سرهنگ جهانگیر کریمی در کارآگاه آموزشی سخنوری ویژه کارشناسان آموزش همگانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از آموزش همگانی به عنوان یکی از راهبردهای اساسی نیروی انتظامی نام برد و اظهار داشت: امروز شاهد الگوبرداری بیشتر دستگاه‌ها و نهادها از این راهبرد هستیم.

وی با اشاره به تاثیرات فوق‌العاده طرح آموزش همگانی نیروی انتظامی بر جامعه بیان کرد: در ابتدای این طرح هدف پلیس این بود که مردم یاد بگیرند چگونه ازخودرو، منزل، اموال و دارائی‌هایشان محافظت کنند تا مورد سرقت و طعمه کلاهبرداران قرار نگیرند اما امروز می‌بینیم این کار حداقل است و از این ابزار بیشترین بهره را ببریم.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان آموزش همگانی را یکی از مهم‌ترین بسترهای پلیس و جامعه برشمرد و اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های این نوع آموزش ارتباط دو سویه بین پلیس و مردم است که دراین ارتباط هر دو طرف منتفع می‌شوند.

وی افزود: در این نوع آموزش‌ها که چهره به چهره انجام می‌شود کارشناسان پلیس خیلی از اطلاعات تبادل شده و سبب کاهش هزینه در ماموریت‌ها می‌شود به طوری که امروزه در این تبادل اطلاعات متوجه شدیم مطالبات مردم از نیروی انتظامی چیست.

کریمی آموزش همگانی را سبب کاهش فاصله پلیس با مخاطبان اصلی خود عنوان کرد و گفت: این طرح سبب افزایش سرمایه اجتماعی پلیس می‌شود و سازمانی که دارای سرمایه اجتماعی بیشتری باشد می‌تواند در دست‌یابی به اهداف خود موفق عمل کند.

سرهنگ کریمی از انتخاب افسران سخنور برای کلانتری‌ها در طرح تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها خبر داد و گفت: در این طرح که ذیل قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل است از سال آینده روسا، فرماندهان و افسران کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها از بین افراد ماهر در سخنوری و دارای روابط عمومی بالا با مردم انتخاب می‌شوند.

وی گفت: براین اساس هرماه یکهزار و ۶۰۰ جلسه آموزش همگانی توسط کارشناسان پلیس در مدارس، مساجد و محافل مردمی برگزار می‌شود و در نظر داریم تا کل جمعیت استان تحت آموزش‌های چهره به چهره پلیس قرار گیرند.

منبع : خبرگزاری پلیس

.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc