کد خبر : 32827
تاریخ انتشار : جمعه 4 اسفند 1396 - 21:25

شهرستان فلاورجان:

کسب اولین مدال برای کشتی بانوان شهرستان فلاورجان

کسب اولین مدال برای کشتی بانوان شهرستان فلاورجان
برای اولین بار بانوی فلاورجانی در رقابت های استانی موفق به کسب مدال برنز شد

به نقل روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان بخش بانوان رشته کشتی که چند ماهی است با پیگیری های رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان که خود از قهرمانان آسیا و جهان در این رشته هستند و رئیس هیات کشتی در شهرستان فعال شده است .
در اولین دوره مسابقات استانی این رشته خانم توکلی نایب رئیس هیات کشتی شهرستان موفق شد برای اولین بار بعنوان یک بانوی فلاورجانی در این رقابت ها شرکت کند ؛ که در اولین تجربه خود موفق ظاهر شد و موفق به کسب مدال برنز شد .
رحمان رئیسی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان ضمن عرض تبریک کسب اولین مدال بانوان شهرستان فلاورجان در رشته کشتی گفت : خوشحالم که خیلی زود بعد از راه اندازی این رشته با درخشش خانم توکلی اولین مدال کشتی بانوان شهرستان هم بدست امد که انشالله با گسترش این رشته در بین بانوان شهرستان با توجه به پتانسیل و استعداد بالا در بین ورزشکاران فلاورجانی شاهد کسب افتخارات بیشتری در این رشته خواهیم بود.
همچنین سعید قاسمی رئیس هیات کشتی شهرستان فلاورجان از علاقمندان به این رشته درخواست کرد با مراجعه به هیات کشتی جهت حضور در کلاس های آموزشی این رشته ثبت نام کنند و با توجه به توجه ویژه اقای رئیسی به ورزش کشتی شهرستان و وجود استعداد های توانمند در شهرستان همچون آقایان در بانوان هم از قطب های کشتی استان شویم..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc