کد خبر : 32846
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 اسفند 1396 - 23:19

همزمان باهفته فرهنگی شهرستان فلاورجان

نشست نخبگان و جوانان موفق روستای مهرنجان با مسئولین استان برگزارشد

به مناسبت هفته فرهنگی شهرستان فلاورجان نشست نخبگان و جوانان موفق روستای مهرنجان با حضور هدایت فرماندارفلاورجان و سرهنگ کریمی معاون اجتماعی ناجادر استان اصفهان در روستای مهرنجان ازتوابع این شهرستان برگزار شد.

به مناسبت هفته فرهنگی شهرستان فلاورجان نشست نخبگان و جوانان موفق روستای مهرنجان با حضور هدایت فرماندارفلاورجان  و سرهنگ کریمی معاون اجتماعی ناجادر استان اصفهان در روستای مهرنجان ازتوابع این شهرستان  برگزار شد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان دراین  نشست اظهارداشت: باتداوم بخشیدن به جلسات نخبگان در روستای مهرنجان می توانیم درک کنیم که چه انتظاراتی پلیس از مردم دارد که می بایست برآورده گردد و همچنین خدمات پلیس برای مردم چه چیزهایی است.
سرهنگ کریمی با اشاره به همکاری و تعامل بین نخبگان با پلیس برای پیشگیری از این آسیب اجتماعی گفت: برای  پیشگیری از این آسیب اجتماعی باید نخبگان روستای مهرنجان با پلیس همکاری وتامل داشته باشند .
در ادامه اصغر هدایت فرماندار فلاورجان از ایل قشقایی ساکن دراین روستابه خوبی یاد کرد و افزود : برای کمک به ایجاد محیط سالم و بانشاط دراین روستا نیازمند حضورجدی وپرشورکلیه افرادهستیم وهریک ازشماباید یک گام موثر دراجرای بهتراین مسیر بردارید
هدایت درخصوص احداث فضای ورزشی دراین روستا افزود:درصورت واگذاری زمین به اداره ورزش شهرستان ،نسبت سالن ورزشی و زمین چمن مصنوعی برای جوانان این روستا احداث خواهد نمود.
درپایان این مراسم از پنج نفر از نخبگان  این روستا به نمایندگی از طرف مجموعه منتخبین تجلیل بعمل آوردند.
.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc