کد خبر : 32869
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 اسفند 1396 - 20:25

شهرستان فلاورجان:

تشریح اقدام های اداره حفاظت محیط زیست فلاورجان در خصوص رفع آلایندگی واحدهای صنعتی بزرگ

تشریح اقدام های اداره حفاظت محیط زیست فلاورجان در خصوص رفع آلایندگی واحدهای صنعتی بزرگ
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فلاورجان در این رابطه اظهار داشت: با نظارت مستمر، پایش های دقیق و پیگیري هاي متوالي حقوقي و قضائي توسط کارشناسان اين اداره، بسياري از صنايع توليدي بزرگ در محدوده شهرستان فلاورجان با حکم قضايي رفع آلايندگي شدند.

اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فلاورجان در راستای رفع آلایندگی صنایع بزرگ شهرستان، اقدامات زیادی را طی سال جاری به انجام رسانیده است.
سرپرست اداره فلاورجان در این رابطه اظهار داشتند: با نظارت مستمر، پایش های دقیق و پیگیری های متوالی حقوقی و قضائی توسط کارشناسان این اداره، بسیاری از صنایع تولیدی بزرگ در محدوده شهرستان فلاورجان با حکم مقام قضائی اقدام به رفع آلایندگی نموده اند.
محمد ولید مغربی با اشاره به پیگیری های حقوقی انجام گرفته ذکر نمود: واحدهای معدنی و صنایع وابسته آنها ملزم به ساخت سوله و فضای محفوظ روی خطوط تولید آلاینده خود، نصب چندین دستگاه غبارگیر مدرن و کار آمد و پوشاندن نوارهای نقاله شدند. همچنین واحد سیمان شهرستان نسبت به کاهش آلایندگی و نصب و جایگزین نمودن سیستم های غبارگیر جدید اقدام و تعهد نمودند تا پایان سال رفع کامل آلودگی هوا را به انجام رسانند.
مغربی افزود: در راستای رفع مشکلات دامداری های بزرگ و صنعتی شهرستان و پیگیری قضائی آنها، واحدهای مذکور با جمع آوری و دفع اصولی تمام فضولات دامی، خرید و نصب دستگاه های کود خشک کن و استانداردسازی تصفیه خانه های خود در جهت رفع آلودگی اقدام و بسیاری از واحدهای صنعتی و بخصوص صنایع ریخته گری در شهرک صنعتی اشترجان، با حکم دادگاه ملزم به رفع آلایندگی و نصب فیلتر شدند.
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست فلاورجان در پایان خاطرنشان کردند که پیگیری های مستمر قضائی این اداره تا رفع کامل آلودگی تمامی صنایع و واحدهای تولیدی شهرستان ادامه خواهد داشت..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc