کد خبر : 32879
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اسفند 1396 - 12:52

شهرستان شهدای خط شکن

جلسه شورای اداری شهرستان فلاورجان برگزار شد+تصاویر

جلسه شورای اداری شهرستان فلاورجان برگزار شد+تصاویر
جلسه شورای اداری شهرستان فلاورجان با محوریت تمهیدات ذخیره و صرفه جویی آب و ایجاد اشتغال با حضور حجت الاسلام موسوی نماینده مجلس امام جمعه فلاورجان و پیربکران ، روسای ادارات و نهادهای دولتی در سالن جلسات فرمانداری برگزارشد. 

جلسه شورای اداری شهرستان فلاورجان با محوریت تمهیدات ذخیره و صرفه جویی آب و ایجاد اشتغال با حضور حجت الاسلام موسوی نماینده مجلس امام جمعه فلاورجان و پیربکران ، روسای ادارات و نهادهای دولتی در سالن جلسات فرمانداری برگزارشد.
مهندس اصغر هدایت در جلسه شورای اداری شهرستان فلاورجان  که با حضور ائمه محترم جمعه ،نماینده محترم مردم شریف شهرستان و کلیه اعضای شورای اداری شهرستان تشکیل گردید گفت:هفته فرهنگی فلاورجان  جزو تقویم   فرهنگی  این شهرستان  ثبت گردیده و همه دستگاه ها  باید  در  برنامه های  سالانه  خود  حتما  ردیفی برای این هفته  و بخصوص روز شهرستان پیش بینی نمایند.
وی همچنین در ادامه از حضور پرشکوه و با صلابت مردم شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ، برنامه های دهه فجر  و همچنین شرکت در برنامه های خود جوش هفته فرهنگی ،دعای ندبه سراسری و تشییع سه شهید گمنام و روز ۵ اسفند که گرامیداشت ۱۴۶ شهید عملیات خیبر بود  تشکر و قدر دانی نمود.
هدایت در ادامه با اشاره به سهمیه اشتغال در شهرستان که در حال حاضر با  تدابیر دولت تدبیر و امید و همچنین پیگیری های ویژه استاندار محترم در حوزه اشتغال یکی از اصلی ترین  دغدغه های مسئولین در شهرستان فلاورجان می باشد وتاکنون از سهمیه ۳۸۰۰ نفری که به این شهرستان تخصیص داده شده است  ۲۸۰۰  فقره آن  محقق و ثبت سامانه  شده ، لازم است ادارات  و دستگاه های اجرایی نسبت به انجام  تعهدات خود  در خصوص اشتغال  اقدام  و در سامانه مربوطه ثبت نمایند.
وی در ادامه گفت :کلیه دستگاه ها  و مسئولین  شهرستان باید بستر سرمایه گذاری و فعالیت بخش خصوصی در حوزه اشتغال را فراهم نمایند و حتی الامکان همکاری بیشتری  داشته باشند..
نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به طرح کرامت  و فعالیت های بسیار خوبی که در حوزه پیشگیری  از آسیب های اجتماعی و بخصوص اعتیاد به مواد مخدرانجام شده گفت:در راستای طرح کرامت در شهرستان  فعالیت های زیادی صورت گرفته و در حوزه های مختلف الحمدلله  دستاوردهای بسیار خوبی داشته ایم  در همین راستا به نشست  نخبگان و فرهیختگان  روستای مهرنجان  اشاره کرد که بالای یکصد نفر در این نشست حضور داشتند و اکثر آنان از نظر اجتماعی از ظرفیت های  بسیار بالایی  در حوزه های علمی ،ورزشی و فرهنگی و … بودند که می توان در امور از آنها استفاده کرد.
وی همچنین افزود: با توجه به اینکه  در اردیبهشت ماه  سال ۹۷  اجلاسیه  سراسری کنگره شهدای فلاورجان برگزار خواهد شد و این فرصت بسیار خوب و طلائی است  و باید  بتوانیم ضمن  استفاده از این فرصت  در جهت عمق بخشی به فرهنگ ایثار و شهادت و ظرفیت های شهرستان را هم  به خوبی به کل کشور معرفی نماییم و  باید این حمایت های دستگاه ها استمرار داشته باشدو تا کنون فعالیت های بسیار زیادی انجام شده و یادواره های باشکوهی برگزار گردیده است، از جمله اولین یادواره شهدای کارگر  و همچنین  اولین  یادواره شهدای کارمند هم   در دستور کار می باشد  که از کلیه دستگاه ها درخواست می گردد در ارتباط با برگزاری  یادواره شهدای کارمند شهرستان نهایت همکاری را داشته باشند.
اصغر هدایت در خصوص اشتغال اظهار داشت :موضوع اشتغال یک امر حیاتی است  و به لحاظ اهمیت موضوع باید همه ما  در این مسیر  گام برداریم .ایجاد یک شغل ،ایجاد یک خانواده است و در این حوزه   طرح هایی توسط دولت و مجلس  ارائه و تهسیلاتی تخصیص پیدا کرده است که در ۲۰ سال گذشته  بی نظیر بوده است.
در حوزه اشتغال طرحی با عنوان  کارورزی از طرف دولت برای فارغ التحصیلان ارائه شده است که فارغ التحصیلان در حین  فراگیری مهارت  از حقوق حداقل هم برخوردار می گردندو در صورتی که افراد در همان کارگاه بکارگیری شوند از شش ماه تا دوسال از بیمه سهم کارفرما معاف می باشند که آگاهی و اطلاع رسانی در این مسئله بسیار مهم است.
همچنین طرح  فراگیر  اشتغال زایی روستائیان  با اعتبارات بسیار خوبی از سوی دولت  پیش بینی شده که لازم است مسئولین محترم ادارات با هماهنگی مجموعه صنعتگران  همکاری  داشته باشند تا روستائیان عزیز از این تسهیلات بهره مند گردند.
در این جلسه نماینده محترم مردم شهرستان فلاورجان  حجه الاسلام والمسلمین موسوی لارگانی  وحجه الاسلام والمسلمین قدوسی امام جمعه فلاورجان،داستان شهرستان و رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان  مطالبی را ارائه فرمودند.
 
.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc