کد خبر : 32906
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اسفند 1396 - 20:29

شهرستان فلاورجان:

شانزدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در فلاورجان برگزار می شود

شانزدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در  فلاورجان برگزار می شود
شانزدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با حضور ۵۳۷ نفر روز پنجشنبه 10 اسفندماه دردبیرستان فاطمیه شهر فلاورجان برگزار  می‌شود.

شانزدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با حضور ۵۳۷ نفر روز پنجشنبه ۱۰ اسفندماه دردبیرستان فاطمیه شهر فلاورجان برگزار  می‌شود.
نوید توکلی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و آزادگی رئیس اداره اوقاف وامور خیریه فلاورجان در نشست خبری شانزدهمین آزمون سراسری حفظ مفاهیم قرآن کریم با بیان اینکه این آزمون  به همت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی  و اوقاف وامور خیریه برگزار می‌شود،افزودند  : هدف برگزاری این آزمون شناسایی و معرفی نخبگان  قرآنی،تقویت وحدت و انسجام برنامههای قرآنی ، سنجش کمی و کیفی آموزش قرآنی، ایجاد انگیزه برای جوانان و نوجوانان برای حفظ و یادگیری قرآن، به روز رسانی و تکمیل بانک جامع اطلاعات قرآنی برگزار می گردد .
وی در ادامه افزود :این دوره از مسابقات در دو مرحله کتبی و شفاهی برای داوطلبان در ١۵ رشته حفظ ، ٣ رشته ترجمه و مفاهیم قرآن، ۴ رشته معارف اهل بیت (علیهم السلام) و آزمون الکترونیکی انس با قرآن  برگزار می شود
وی ادامه داد:آزمون کتبی شانزدهمین آزمون سراسری همزمان با سراسر کشور  روز پنجشنبه ۱۰ اسفندماه دردبیرستان فاطمیه شهر فلاورجان برگزار و آزمون شفاهی نیر  از ۱۲ اسفندماه به مدت یک هفته با حضور داوران و مربیان قرآنی فعال در سطح شهرستان واستان برگزار می شود .

وی در ادامه با بیان اینکه  استان اصفهان با تعداد ۲۹ هزار و ۳۴۸ نفر از لحاظ شرکت کننده  رتبه دوم در کشور را به خود اختصاص داده است.افزود: درشهرستان  فلاورجان  تعداد۵۳۷ نفر در همه رده های سنی برای شرکت در این مسابقات ثبت نام کرده که از این تعداد ۸۷٫۹ درصد بانوان و ۱۲٫۱ درصد آقایان هستند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فلاورجان در ادامه اظهار داشت: شهرستان فلاورجان از بین شهرستان های استان از نظر میزان ثبت نام کنندگان در آزمون رتبه یازدهم  را دارا است.

وی ادامه داد:پس از پایان این دوره از مسابقات، شرکت کنندگان امتیاز بندی شده و بر اساس امتیاز برای هر شرکت کننده مدرک صادر می شود و کسانی که موفق به دریافت گواهینامه حفظ کل قرآن شوند  مدرک معادل کارشناسی دریافت و می توانند در آزمون کارشناسی ارشد رشته های قرآنی شرکت کنند.
گفتنی است شانزدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در استان اصفهان دهم اسفند ساعت هشت و نیم صبح در رشته حفظ قرآن کریم و در ۲۴ مرکز سراسر استان با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc