کد خبر : 32940
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 اسفند 1396 - 21:58

همزمان با سراسر کشور؛ 

آزمون شانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت در شهرستان فلاورجان برگزار شد

آزمون شانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت در شهرستان فلاورجان برگزار شد
 آزمون شانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت شهرستان فلاورجان با حضور بیش از 324نفر  در دو نوبت در دبیرستان فاطمیه شهر فلاورجان برگزار شد.
 آزمون شانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت شهرستان فلاورجان با حضور بیش از ۳۲۴نفر  در دو نوبت در دبیرستان فاطمیه شهر فلاورجان برگزار شد.
 امروز (۱۰ اسفندماه) همزمان با سراسر کشور آزمون شانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت  شهرستان فلاورجان با حضور بیش از۳۰۰داوطلب خانم و آقا در چهار رشته حفظ قرآن، ترجمه مفاهیم، معارف اهل بیت و انس با قرآن در دبیرستان فاطمیه شهر فلاورجان  در دو نوبت با یکدیگر به رقابت پرداختند.
آزمون شانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت شهرستان فلاورجان  در نوبت اول  با تعداد ۲۴۳ داوطلب در رشته های حفظ و در نوبت دوم با ۸۱ داوطلب در رشته های حفظ  و مفاهیم و معارف اهل بیت برگزار گردید
آزمون الکترونیکی درک معنا و تدبر در قرآن روز شنبه ۱۲ اسفند ماه  از ساعت ۸ الی ۲۲ برگزار می گرددو آزمون شفاهی حفظ قرآن ویژه دانش آموزان (مقاطع ابتدایی)و بزرگسالان(حافظان کل) از ۱۲ الی ۱۷ اسفند ماه برگزار خواهد شد.
این آزمون با مشارکت اداره  فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان همزمان با سراسر کشور  برگزار می شود.

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc