کد خبر : 32954
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1396 - 16:26

معاون فرماندار فلاورجان: توجه به زیر ساخت‌ها وامکانات مورد نیاز برای خدمت رسانی به سفرهای نوروزی

معاون فرماندار فلاورجان: توجه به زیر ساخت‌ها وامکانات مورد نیاز برای خدمت رسانی به سفرهای نوروزی

  جلسه ستاد خدمات سفرنوروزی  شهرستان فلاورجان ،با حضور جعفرزاده معاون فرماندار (۱۲ اسفند)در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد. جعفرزاده معاون فرماندار شهرستان فلاورجان در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان ویژه نوروزگفت: توجه به تابلو‌های راهنمایی و استقرار ایستگاه‌های اطلاع رسانی در ورودی‌های شهر امری ضروری است و تمام سعی ما بر این است که

 
جلسه ستاد خدمات سفرنوروزی  شهرستان فلاورجان ،با حضور جعفرزاده معاون فرماندار (۱۲ اسفند)در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

جعفرزاده معاون فرماندار شهرستان فلاورجان در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان ویژه نوروزگفت: توجه به تابلو‌های راهنمایی و استقرار ایستگاه‌های اطلاع رسانی در ورودی‌های شهر امری ضروری است و تمام سعی ما بر این است که فضای شاد، پر تحرک وبا نشاطی را برای مسافران نوروزی وهمشهریان ایجاد کنیم.
جعفرزاده تصریح کرد: استقبال از سال ۹۷ را باید با جاذبه‌های گردشگری و فضایی امن همراه با آرامش را تلفیق نمائیم تا مسافران نوروزی با خاطره‌ای فراموش نشدنی به عنوان سفیران فرهنگی فلاورجان را ترک کنند و تلاش کنیم فلاورجان را به مقصد گردشگری تبدیل کنیم.
جانشین ستاد خدمات سفر شهرستان گفت: همه دستگاه‌های اجرایی باید با مشارکت مردم زمینه استقبال از مهمانان نوروزی را فراهم کنند.
در ادامه فریدون دهقان مسئول ستاد خدمات سفر شهرستان از آماده باش دستگاه های امداد رسان و خدماتی شهرستان در ایام نوروز خبر داد و افزود: هلال احمر، اورژانس، بیمارستان‌ها، راهدارخانه‌ها، آموزش وپرورش، ادارات آب، برق، مخابرات، شهرداری‌ها، عوامل راهنمایی و رانندگی و پلیس راه و آماده ارائه خدمات به مردم می‌باشند و در همین رابطه نیروی انتظامی با همکاری و پشتوانه دستگاه قضایی زمینه برقراری امنیت را فراهم خواهد کرد.
وی گفت:با توجه به حجم بالای مسافرت‌های نوروزی عوامل راهداری و پلیس راه تدابیر لازم را برای سفری مطمئن در ایام نوروز برای هم وطنان وهمشهریان فراهم نمایند.
در ادامه مباشری کارشناس امور اجتماعی و فرهنگی فرمانداری مواردی را پیرامون رعایت نکات فرهنگی و همچنین توجه ویژه به امر به معروف و نهی از منکر در این ایام عنوان کرد.
در این جلسه پس از مرور مصوبات و ارائه نقطه نظرات اعضای ستاد بر تشکیل ستاد‌های فرعی در بخش‌ها تاکید و نظارت بر نحوه توزیع و قیمت کالا‌ها – بازدید از رستوران‌ها – استقرار و آماده باش پایگاه‌های اورژانس بین راهی- استقرار و آماده باش هلال احمر – تامین سوخت مورد نیاز و تعیین کشیک‌ها و تجهیز مدارس جهت اسکان مهمانان نوروزی با همکاری و هماهنگی اعضای ستاد تسهیلات نوروزی تاکید شد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc