کد خبر : 32970
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 اسفند 1396 - 1:59

شهرستان شهدای خط شکن

فلاورجان در مسیر عبور مسابقه رالی جانبازان استان اصفهان

فلاورجان در مسیر عبور مسابقه  رالی جانبازان استان اصفهان
جلسه  هماهنگی استقبال وتجلیل از ۱۱۰ جانباز استان اصفهان شرکت کننده در مسابقه رالی در مسیر شهرستان فلاورجان با حضور مسئولان مربوطه در بنیاد شهید وامور ایثار گران برگزار شد.

جلسه  هماهنگی استقبال وتجلیل از ۱۱۰ جانباز استان و شرکت کننده در مسابقه رالی در شهرستان فلاورجان با حضورجعفرزاده ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فلاورجان و سرهنگ صفیان پلیس راهور در بنیاد شهید برگزار شد.
جعفرزاده رئیس بنیاد شهید  وامور ایثارگران شهرستان فلاورجان در جلسه استقبال ازورود ۱۱۰ جانباز در قالب مسابقات رالی  استانی که مسیر عبورآنها از شهرستان فلاورجان می باشد اظهار کرد:مردم شهرستان فلاورجان  روز پنجشنبه۱۷ اسفند، استقبال بی نظیری از ورود ۱۱۰ جانباز به شهرستان فلاورجان خواهند نمود و به همین منظور مردم شهرستان  به همراه مسئولین با مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان از هر جانباز شرکت کننده در مسابقات رالی  با تندیس و شاخه گل تجلیل خواهند نمود.
امیرخانی معاون فرهنگی بنیاد شهید شهرستان فلاورجان افزود:شروع رالی از اصفهان خیابان ۲۲ بهمن خیابان علامه امینی،جنب باغ موزه  دفاع مقدس  گلزار شهدای مدافع حرم  می باشدو پس از پشت سرگذاشتن شهرستان اصفهان از شهرستانهای دولت آباد،شاهین شهر،خمینی شهر،درچه،فلاورجان گذر می کنند ودر پایان به شهرستان  نجف آباد ورود خواهند کرد در گلزار شهدای مدافع حرم در جوارمزار شهید محسن حججی خاتمه خواهند یافت.
لازم به ذکر است این رالی به همت  بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان برگزار می گردد و بنیاد شهید  شهرستان فلاورجان  از این جانبازان استقبال خواهد نمود وبا هدایایی از آنها تجلیل خواهد نمود.
گفتنی است حضورجانبازان سرافرازهشت سال دفاع مقدس در شهرستان فلاورجان روز پنجشنبه ۱۷ اسفند راس ساعت ۱۲ در فلکه نماز شهر فلاورجان به سمت میدان آزادی می باشد و سپس از کنار گذر اتوبان ذوب آهن به سمت  پلیس راه اصفهان شهرکرد به سمت نجف آباد ادامه مسیر خواهند داشت.
.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc