کد خبر : 32996
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اسفند 1396 - 11:12

شهرستان شهدای خط شکن

جشن احسان و نیکوکاری در ۸ پایگاه وتمامی مدارس شهرستان فلاورجان برگزار می شود

جشن احسان و نیکوکاری در ۸ پایگاه وتمامی مدارس شهرستان فلاورجان  برگزار می شود
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فلاورجان  جشن احسان و نیکوکاری در راستای کمک به نیازمندان در مدارس، سطح شهر و میعادگاه های نماز جمعه، برگزار می شود 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فلاورجان  جشن احسان و نیکوکاری در راستای کمک به نیازمندان در مدارس، سطح شهر و میعادگاه های نماز جمعه، برگزار می شود
وی گفت: این جشن از روز چهارشنبه (فردا) در مدارس این شهرستان با مشارکت آموزش و پرورش و دانش آموزان با به صدا درآمدن زنگ “احسان و نیکوکاری” آغاز می شود.  که هدف از اجرای این طرح در قالب جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای کمک به محرومان و نیازمندان این شهرستان تبیین شده است.
حمید رضا طاهری ادامه داد: تمامی کمک های دانش آموزان به جشن نیکوکاری بین دانش آموزان نیازمند همان مدرسه و یا با صلاحدید مدیر و انجمن اولیاء و مربیان آن مدرسه بین دیگر مدارس توزیع می شود.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فلاورجان  خاطر نشان کرد: در روز پنجشنبه ۱۷اسفند ماه نیز تعداد ۷ پایگاه  در سطح شهرستان هدایای مردمی را جمع آوری خواهند کرد.
وی در ادامه با اشاره به محل قرارگیری پایکاهها افزود :در  شهر فلاورجان در میدان آزادی و چهارراه شریعتی ودر ناحیه گارماسه خیابان گلستان شهدا ,شهر پیربکران میدان این  شهر در قهدریجان میدان امام حسین ،در شهر ابریشم در محلات یزدآباد و حسن آباد برگزار می شود
وی ادامه داد :برای اولین بار نیز با همکاری کمیته امداد منطقه ۳ اصفهان یک پایگاه در شهرستان اصفهان واقع در خیابان طالقانی ، چهار سوق به جهت کمک به نیازمندان شهرستان فلاورجان برپا می شود .
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فلاورجان در پایان افزود : به منظور جذب کمک ها و هدایای مردم به خانواده های محروم و نیازمند شهروندان می توانند هرگونه کمکهای نقدی را از طریق  شماره کارت۷۷۳۱-۹۹۹۰-۹۹۱۸-۶۰۳۷ و از طریق شماره گیری کد#۰۳۱۶*۸۸۷۷* با کلیه تلفن های همراه واریزکنند. ویا واریز  شماره حساب جاری ۰۱۰۵۳۲۰۷۴۸۰۰۹ و شبای IR۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۰۵۳۲۰۷۴۸۰۰۹ نزد بانک ملی ایران شعبه فردوسی فلاورجان  در این کار خدا پسندانه مشارکت کنند.
 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc