کد خبر : 33172
تاریخ انتشار : شنبه 19 اسفند 1396 - 12:49

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فلاورجان:

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران: کنگره ملی شهدای شهرستان فلاورجان اردیبهشت ۹۷ برگزار می گردد

باید مواظب باشیم دفاع مقدس را آن طور که هست به نمایش بگذاریم و دوم برای جلوگیری از فراموشی در شرف برگزاری کنگره  شهدا هستیم که اجلاسیه آن دراول اردیبهشت ماه برگزار می گردد ولازم است همه کمک کنند تا بتوانیم در جهت ثبت  ایثارگری مردم شهرستان قدمی برداریم.

حیدر جعفرزاده  رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فلاورجان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه فلاورجان که به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمد قدوسی بود ،شهادت را جاودانگی خواند و گفت:ده مورد از ویژگی هایی که دروصایای شهدا وجود دارد که آنها را نورانی و جاودانه کرد ظلم نکردند، خوردن لقمه حلال ، اهمیت به نماز و نماز شب، احسان به دیگران، قرائت قرآن، شهادت به حق ، محبت به امام علی علیه السلام و اهل بیت، ریختن اشک در عزای ابا عبدالله الحسین علیه السلام،سبک بالی و خدمت به خلق خدا می باشد.
جعفرزاده  همچنین ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ،روز زن ، ولادت فرزند ایشان حضرت امام خمینی رحمت الله علیه وهمچنین روز ۲۲ اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و روز شهدا را تبریک گفت وافزود: یاد و خاطره ۱۳۰۰ شهید شهرستان فلاورجان را که با بیان جدید به حسب سایر شهدای فلاورجان در استان و شهرستان های دیگر ۱۴۰۰ شهید و همچنین حضور ۲هزار و ۷۰۰ جانباز و۱۹۰آزاده شهرستان فلاورجان را گرامی میداریم.
وی افزود:بحث شهید وشهادت فوق العاده قوی و مقدسی است ،هر نفسی طعم مرگ را می چشد در هر جایی که انسان باشد مرگ به سراغش می آید و بهترین مرگی که فنا در آن نیست  و بقاست، شهادت است به بیان گرامی قرآن کریم که می فرماید اصلا شهید را مرده نپندارید شهید زنده هست و نزد خداوند روزی می خورد،شهادت موت و مرگ نیست  شهادت ابدی و جاودان است.
 
وی به سبک بالی شهدا اشاره کرد و گفت:اگر مروری بکنیم در سنین شهدا می بینیم که ۷۱  درصد از آنها مجرد بودند و هر چند که متاهلین  هم بخاطر احساس تکلیف  از همه چیز عبورکردند وبه فیض شهادت نائل گشتند.
وی افزود:در اصفهان ۸۰۰ هزار اثر از شهدا وجود دارد  و ۱۴ هزار وصیت نامه همه اشاره دارند به تقوا، قرآن ،ائمه اطهار،ولایت فقیه و نماز و امثالهم و همین دلایل شهدا را ماندگار و نورانی نموده اند.
وی در با تاکید براینکه می‌بایست از تحریف  در دفاع مقدس دوری کنیم  افزود: باید مواظب باشیم دفاع مقدس را آن طور که هست به نمایش بگذاریم و  برای جلوگیری از فراموشی در شرف برگزاری کنگره  شهدا هستیم که اجلاسیه آن دراول اردیبهشت ماه برگزار می گردد ولازم است همه کمک کنند تا بتوانیم در جهت ثبت  ایثارگری مردم شهرستان قدمی برداریم.
 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc