کد خبر : 33262
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اسفند 1396 - 16:20

شهرستان شهدای خط شکن

اولین یادواره شهدای کارمند شهرستان فلاورجان برگزار شد

اولین یادواره شهدای کارمند شهرستان فلاورجان برگزار شد
اولین یادواره14شهید کارمند شهرستان فلاورجان در روز سه دوشنبه 1396/12/22 در سالن امام علی (ع) آموزش وپرورش فلاورجان برگزار گردید.

به مناسبت گرامیداشت روز شهید یادواره شهدای کارمند شهرستان فلاورجان در راستای کنگره ملی شهدای خط شکن در سالن امام علی (ع) آموزش وپرورش فلاورجان برگزار شد.

اولین یادواره شهدای کارمند شهرستان فلاورجان با حضور وکیلی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان،ابراهیم یزدی مشاور استاندار اصفهان در امور ایثارگران،هدایت فرماندار شهرستان فلاورجان وامام جمعه فلاورجان و جمعی ازفرماندهان نظامی وانتظامی ، مدیران، مسؤولان ادارات  خانواده معظم شهدای کارمند و جمعی از مردم و کارمندان برگزار شد.

داریوش وکیلی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در این یادواره عنوان کرد :انقلاب اسلامی ادامه‌دهنده راه نهضت اسلام است که شهدا آن را به خون خود آبیاری کردند و درخت آن را کاشتند تا همگان از این نهال پرثمر استفاده کنند و علاوه بر بهره داخلی بازتاب جهانی آن نیز ادامه دارد و آنان هم در پیشگاه خداوند روسفید هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با برشمردن ویژگی‌های شهدا ادامه داد: با نخستین قطره خون شهدا تمام گناهان او بخشیده خواهد شد، شهید به‌ محض شهادت جایگاه خود را در بهشت خواهد دید و این شهید از فشار قبر در امان بوده و احساسی نمی‌کند و آخر مقام شفاعت شهید که امید است همگان مورد عنایت مقام شهدا در شفاعت قرار گیرد.

وی با برشمردن وظایف مردم نسبت به آرمان‌های شهدا تصریح کرد: حفظ وحدت، دفاع از ولایت‌فقیه، رعایت تقوا و اخلاق اسلامی، توصیه به نماز اول وقت، امر به ‌معروف و نهی از منکر و توصیه به مسؤولان که تلاش کنید تا در کشور اسلامی رضایت‌مندی مردم کسب شود از جمله وصایای شهداست.

وکیلی در ادامه با بیان اینکه امروز وظیفه همگان است که نگذارند آرمان‌های شهدا فراموش شود افزود: با برادری و برابری آرمان شهدا را به سرمنزل مقصود برسانیم و ارزش‌های انقلاب اسلامی را به نسل‌های بعد منتقل کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در پایان با اشاره به سالروز تأسیس بنیاد شهید خاطرنشان کرد: دوراندیشی امام(ره) در پایه‌گذاری این نهاد مقدس باعث شد که وظیفه در قبال مقام شهدا سنگین‌تر از گذشته شود و امید است که بتوانیم قدردان ذره‌ای از جان‌فشانی‌های خانواده‌های ایثارگران و شهدا باشیم

گفتنی درپایان این مراسم از خانواده های شهیدان محمودرضا حیات بخش، حمیدرضا دهقان، اصغر یزدانی، اسماعیل سعیدی، امرالله جمشیدی، غلامعلی قنبری، محمد جعفری، امرالله زاغیان، حسنعلی اقبالی، آیت الله بیگدلی، علی یزدانی، حیدرعلی فکاری، حسین براتی، کریم حفیظی که از  شهدای کارمند شهرستان فلاورجان هستند که با اهدای یادبودی تجلیل شد

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc