کد خبر : 33396
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 فروردین 1397 - 12:56

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس

موسوی لارگانی: حمایت از کالای ایرانی، حمایت از اشتغال و اقتصاد مقاومتی است

موسوی لارگانی: حمایت از کالای ایرانی، حمایت از اشتغال و اقتصاد مقاومتی است
مقام معظم رهبری در این سال‌ها با صراحت به دولتمردان،‌ مجلسی‌ها و قوه قضاییه فرمودند که تنها راه برای نجات کشور این است که به داشته‌های خودمان اکتفا کنیم.

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه دولت، مجلس و تمامی نهادها باید استفاده از کالای ایرانی را سرلوحه کار خود قرار دهند، گفت: اگر از تولید داخل حمایت شود از اقتصاد مقاومتی و اشتغال حمایت شده است.
حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به نامگذاری سال جاری به حمایت از کالای ایرانی، اظهار کرد: طی چند سال اخیر رهبری اولویت اصلی را در نامگذاری سال‌ها مباحث اقتصادی قرار داده‌اند و در این مدت هم دشمن از راه‌های مختلف تلاش کرد تا برای ما مشکلاتی را ایجاد کند اما نتوانست. اخیرا هم برنامه‌ای را شروع کردند که فشارهای اقتصادی اعم از تحریم‌ها و تهدیدها بر ما وارد آورند.
وی تصریح کرد: بنابراین مقام معظم رهبری در این سال‌ها با صراحت به دولتمردان،‌ مجلسی‌ها و قوه قضاییه فرمودند که تنها راه برای نجات کشور این است که به داشته‌های خودمان اکتفا کنیم.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس یادآور شد: اما در این سال‌ها جز شعار تنها کارهایی مانند برگزاری همایش‌ها یا نوشتن کتاب در حوزه اقتصاد مقاومتی انجام شد که آثار و نتیجه‌ای نداشته است و بر همین اساس در سال ۹۶ علاوه بر اقتصاد مقاومتی، بر تولید و اشتغال هم تاکید کردند.
این نماینده مجلس افزود: علیرغم اینکه سال ۹۶ سال تولید و اشتغال بود اما ما شاهد کاهش اشتغال و بیکاری برخی از افرادی که مشغول به کار بودند، بوده‌ایم و حتی صادرات غیرنفتی هم کاهش پیدا کرد و علاوه بر اینها متاسفانه واردات بیشتر از صادرات انجام شد.
این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: بنابراین رهبری در سال ۹۷ با تاکید بر حمایت از کالای ایرانی مجددا به نوعی شعار سال ۹۶ را تکرار کردند یعنی اگر از تولید داخل حمایت کنیم، از اشتغال حمایت کرده‌ایم و اقتصاد مقاومتی محقق شده است.
موسوی لارگانی در پایان خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد دولت و مجلس و تمامی نهادها باید حمایت و استفاده از کالاهای ایرانی را سرلوحه کار خود قرار داده و مصرف‌کننده کالای ایرانی باشند و این مساله موجب رونق، اشتغال و تولید بیشتر می‌شود..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc