کد خبر : 33485
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 فروردین 1397 - 17:24

حجت الاسلام والمسلمین موسوی لارگانی

کشاورزان فلاورجانی در پی بحران آب در استان اصفهان به نان شب محتاج شده‌اند.

کشاورزان فلاورجانی در پی بحران آب در استان اصفهان به نان شب محتاج شده‌اند.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس می‌گوید کشاورزان فلاورجانی که روزگاری مخارج چندین خانواده را تامین می‌کردند هم اکنون محتاج به نان شب و تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی ( ره ) هستند.

سیدناصرموسوی لارگانی درباره وضعیت پیازکاران فلاورجان گفت: سزاوار نیست کشاورزانی که چندین هکتار دارند، توانایی تامین اقتصاد معیشت خود را نداشته باشند بنابراین می‌بایست هرچه سریعتر مسئولان استانی و کشوری راهکار کارآمدی در این راستا اتخاذ کنند.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به بحران کمبود آب که در استان اصفهان به وقوع پیوسته است، بعید می‌دانم امسال پیازکاران و کشاورزان استان اصفهان در این حوزه انتخابیه کشت پیاز را انجام دهند زیرا هم اکنون در اصفهان مردم برای تامین آب آشامیدنی با مشکل روبرو هستند.
وی ادامه داد: مقرر است که خسارت عدم کشت به کشاورزان پرداخت شود اما متاسفانه مدیران استانی و کشوری بخشی‌نگری کرده‌اند بدین معنا که به بخشی از کشاورزان استان اصفهان خسارت پرداخت کردند اما بخش دیگر را نادیده گرفته‌اند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: کشاورزانی که روزگاری مخارج چندین خانواده را تامین می‌کردند هم اکنون تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی ( ره ) هستند؛ بنابراین بدیهی است که با وضعیت کنونی،کشاورزان نمی‌توانند از چرخه تولید محصولات کشاورزی به جایگاه مناسبی برای تامین اقتصاد معیشتی خود برسند.
منبع:خانه ملت /.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc