کد خبر : 34027
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اردیبهشت 1397 - 20:29

بمناسبت روز معلم

پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش فلاورجان به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم

پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش فلاورجان به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم
علی اکبر کمالی رییس آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان در پیامی، فرا رسیدن روز معلم و هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم را به جامعه بزرگ فرهنگیان به ویژه فرهنگیان زحمتکش و پرتلاش شهرستان فلاورجان تبریک گفت .

علی اکبر کمالی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان در پیامی، فرا رسیدن روز معلم و هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم را به جامعه بزرگ فرهنگیان به ویژه فرهنگیان زحمتکش و پرتلاش شهرستان فلاورجان تبریک گفت

متن پیام به شرح ذیل است  :

.«به نام آنکه جان را فکرت آموخت»
«هُوَ الَّذِی بَعَثَ فِی الْأُمِّیِّینَ رَسُولًا مِّنْهُمْ یَتْلُو عَلَیْهِمْ آیَاتِهِ وَیُزَکِّیهِمْ وَیُعَلِّمُهُمُ الْکِتَابَ وَالْحِکْمَهَ وَإِن کَانُوا مِن قَبْلُ لَفِی ضَلَالٍ مُّبِینٍ» (سوره جمعه – آیه ۲)
«اوست آن کس که در میان بی‌سوادان فرستاده‏‌ای از خودشان برانگیخت تا آیات او را بر آنان بخواند و پاکشان گرداند و کتاب و حکمت بدیشان بیاموزد و [آنان] قطعا پیش از آن در گمراهی آشکاری بودند».
جایگاه موثر تعلیم و تربیت در تاریخ سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ایران و وجود ستاره‌های درخشانی در آسمان علم و ادب ایران اسلامی، وظیفه همگان را نسبت به گرامیداشت و پاسداشت شأن و شرافت معلمان این مرز و بوم صدچندان می‌کند؛ فرهیختگانی که با وجود همه ناملایمات و تنگناهای مادی، دولت معلّمی و کرسی استادی را به هر جاه و منزلت دیگری ترجیح داده‌اند.
بی تردید راز ماندگاری و عظمت معلمان در ذهن و قلب مردم همانا خلوص و صفای باطن آنهاست و قطعا جوشش چشمه‌سارهای زلال پویندگان راه سعادت و تکامل بشری ، حاصل مجاهدت‌های معلمان و مربیان فرزانه‌ای است که امانت‌دار بشریت ‌اند.
امروز بر کسی پوشیده نیست که توسعه یافتگی جوامع در چشم انداز دراز مدت، به کیفیت نظام آموزشی حاکم بر آن کشورها وابسته است و معلّمان به عنوان اصلی‌ترین رُکن نظام آموزشیِ پایه، در همه‌ی کشورها شناخته می شوند . با عنایت به اینکه هر تلاشی در راه اعتلای تعلیم و تربیت کشور صورت گیرد، نقش سازنده‌ای در شکل‌گیری شخصیت و آینده فرزندان این سرزمین خواهد داشت، حفظ جایگاه ، شکوه و گرانمایگی این قشر خدوم و پرتلاش برای آحاد جامعه اسلامی، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.
اینجانب تقارن میلاد مسعود قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم (عج) وهفته گرمیداشت مقام شامخ معلم را به پیشگاه همه معلمان و مربیان تلاشگر شهرستان صمیمانه تبریک عرض می کنم و ضمن ادای احترام به محضر شهدای والای فرهنگی به ویژه معلم شهید راه دانش و فضیلت، استاد مرتضی مطهری، از زحمات و تلاش های مجدانه و ارزشمند شما طلایه داران اندیشه و آگاهی در عرصه تعلیم و تربیت تقدیر و تشکر نموده ، سعادتمندی و عزت همه همکاران گرانقدر را از درگاه خداوند سبحان آرزومندم.
علی اکبر کمالی
مدیر آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc