کد خبر : 34075
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 اردیبهشت 1397 - 22:46

با حضور کاپیتان کاظم کاظمی ونهری برگزار شد

اولین همایش هوافضا و خلبانی هواپیماهای بدون سرنشین(پهباد)در پیربکران

اولین همایش هوافضا و خلبانی هواپیماهای بدون سرنشین(پهباد)در پیربکران
هدف از برگزاری چنین همایش هایی استفاده از خلاقیت ها، افکار و ایده های نو شما دانش آموزان است. وی با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری" حمایت از کالای ایرانی" افزود: این همایش ها زمینه ساز بروز و ثبت ایده های شما آینده سازان کشور می باشد و می تواند در استقلال و خودکفایی کشور مؤثر واقع شود.

 اولین همایش هوافضا و خلبانی هواپیماهای بدون سرنشین(پهباد) در سالن اجتماعات معلم آموزش و پرورش پیربکران برگزار شد.

مجتبی سهرابی رئیس آموزش و پرورش پیربکران درابتدای  جلسه خطاب به دانش آموزان شرکت کننده در این همایش گفت: هدف از برگزاری چنین همایش هایی استفاده از خلاقیت ها، افکار و ایده های نو شما دانش آموزان است. وی با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری” حمایت از کالای ایرانی” افزود: این همایش ها زمینه ساز بروز و ثبت ایده های شما آینده سازان کشور می باشد و می تواند در استقلال و خودکفایی کشور مؤثر واقع شود.

در ادامه کاپیتان بینایی هدف از برگزاری این همایش را تقویت روحیه مشارکت دانش آموزان و آشنایی و آگاهی آنان به موضوع هوافضا و خلبانی هواپیماهای بدون سرنشین بیان کرد.

انتخاب نخبگان دانش آموزی پسران و دختران در سطح دبیرستان و هنرستان، برنامه ریزی آموزشی دراز مدت و هدفمند جهت ارتقا در سطح کشوری و سمپوزیون جهانی و ایجاد فرهنگ هوانوردی بصورت جدی در سطح شهرستان از اهداف این همایش بوده است.

این همایش با ایده و طرح و هماهنگی پژوهشسرای دانش آموزی شهدای هسته ای پیربکران و مشارکت بخشداری و اداره آموزش و پرورش پیربکران بوده است.

کاپیتان کاظم کاظمی ونهری رئیس استاندارد پرواز یگانهای پروازی ویژه صابرین کشور، کاپیتان بینایی رئیس کمیته هوانوردی رادیو کنترل استان اصفهان و عضو کمیته هوانوردان کشور و خلبان محمد کاظمی استاد آموزشی هواپیماهای پهباد سخنرانان این همایش بودند.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc