کد خبر : 34118
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 اردیبهشت 1397 - 7:05

روشنگری به دور از توهین در مسائل عقیدتی سیاسی وظیفه هر بسیجی است

همایش روز عقیدتی سیاسی در حسینیه سید الشهدای ناحیه مقاومت بسیج  با حضور حجت السلام والمسلمین علی رئیسیان نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج فلاورجان برگزار شد. حجت الاسلام والمسلمین رئیسیان نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان در این همایش از فرماندهان نمونه پایگاه های بسیج تجلیل بعمل آورد و گفت :همه شما

همایش روز عقیدتی سیاسی در حسینیه سید الشهدای ناحیه مقاومت بسیج  با حضور حجت السلام والمسلمین علی رئیسیان نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج فلاورجان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین رئیسیان نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان در این همایش از فرماندهان نمونه پایگاه های بسیج تجلیل بعمل آورد و گفت :همه شما باید علاوه بر پاسداری از انقلاب از بسیجی بودن خویش هم پاسداری نمائید.
 
حجت الاسلام رئیسیان افزود : خواهران و برادرانی که استعداد طلبه شدن را دارند دعوت می کنم به  رفتن در حوزه های علمیه برای نشر دین مبین اسلام که اولویت بالایی دارد.
حجت الاسلام رئیسیان  در بحث برجام گفت :روشنگری به دور از توهین در مسائل عقیدتی سیاسی وظیفه هر بسیجی است ،دیگر  برجامی نمانده که باشد یا نباشد اگر امریکا از برجام خارج می شد ما هر چه سریعتر به کار فعالسازی نیروگاه های هسته ای می پرداختیم.
وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) افزود:ما به غیر از  هسته ای  در هیچ مورد دیگری مذاکره نخواهیم داشت.
در ادامه سرهنگ کریمی به عقیدتی سیاسی سپاه  اشاره کرد و گفت: سیاست گذار نظام رهبر معظم انقلاب اسلامی( مد ظله العالی) می باشد ،داشتن موشک لازم است وعقیدتی سیاسی ۱۰۰ درصد نظامی و هم ۱۰۰ درصد عقیدتی می باشد،نظامی بودن امر است و همه ما باید دید عقیدتی و سیاسی داشته باشیم و از آن پیروی  و اطاعت نمایند.
وی به اسلام سکولار اشاره کرد وگفت: در زمان انقلاب شهید مطهری در مقابل اسلام انقلابی ایستاد و اکنون رهبر معظم انقلاب در مقابل اسلام رحمانی و سکولار ها ایستاده است و  می گوید  انقلاب اسلامی و بر هر بسیجی لازم است که در مقابل ناحق مقاومت نماید.
.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc