کد خبر : 34411
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 اردیبهشت 1397 - 20:54

در سالن اجتماعات امیرکبیر آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان برگزار شد

مدارس مرئی فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی رقیب سرسخت و بعضا خطرآفرین برای مدارس و دانش آموزان

مدارس مرئی فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی رقیب سرسخت و بعضا خطرآفرین برای مدارس و دانش آموزان
اولین جلسه هیئت اندیشه ورزی اعضای شورای قشر بسیج فرهنگیان در سال 1397 با حضور مدیر آموزش و پرورش فلاورجان و اعضای این شورا در سالن اجتماعات امیرکبیربرگزار شد

اولین جلسه هیئت اندیشه ورزی اعضای شورای قشر بسیج فرهنگیان در سال ۱۳۹۷ با حضور مدیر آموزش و پرورش و اعضای این شورا در سالن اجتماعات امیرکبیر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان برگزار شد
در این جلسه مدیر آموزش و پرورش فلاورجان ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ، در خصوص فعالیت و نقش اساسی و محوری فرهنگیان در تعلیم و تربیت درشرایط کنونی اظهار داشت :«امروزه در کنار مدارس مرئی فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی به عنوان مدارس نامرئی با برنامه های متنوعی که دارند، رقیب سرسخت و بعضا خطرآفرین برای مدارس و دانش آموزان ما هستند».
دکتر کمالی در ادامه افزود :« معلمان ما باید ضمن تسلط بر شیوه های نوین تدریس از نظر علم و دانش به روز باشند، تا بتوانند در نقش هدایتگری خود توفیقات لازم را بدست آورند».
مدیر آموزش و پرورش فلاورجان در پایان با توجه به شان و جایگاه والای معلم در طول تاریخ به معلمین توصیه نمود، با تاسی از رفتار و کردار بزرگ معلم تاریخ بشریت ، پیامبر نور و رحمت حضرت محمد (ص) ، بدون استفاده از روش های پرخاشگرانه و سرکوبگرانه با عطوفت و مهربانی با دانش آموزان رفتار کنند. وی اظهار داشت :«بویژه بسیج فرهنگیان باید پیشتاز در مهرورزی و عطوفت باشد». .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc