کد خبر : 34458
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 خرداد 1397 - 8:50

باحضورسرداررفسنجانی رئیس ستادبازسازی عتبات شهرستان اصفهان

دفترستادبازسازی عتبات عالیات شهرستان فلاورجان افتتاح گردید

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان اصفهان هم در این مراسم به خدمات ارائه شده ی این ستاد برای بازسازی عتبات عالیات اشاره کرد و گفت : برنامه های این ستاد در سه مرحله بوده که در مرحله ی کوتاه مدت کار نظافت عتبات به مدت ۶ ماه صورت گرفته است . سرداررفسنجانی به مرحله ی میان مدت اشاره کرد و گفت : ستاد باز سازی عتبات عالیات ۱۰۰ درصد بازسازی عتبات را انجام داده است و هم اکنون وارد مرحله ی بلند مدت این ستاد شده است .

امام جمعه فلاورجان و رئیس هیئت اُمنای  ستاد عتبات عالیات در شهرستان فلاورجان  مشارکت دربازسازی و توسعه ی این بقاع را مهم دانست و افزود: ضروری استمردم و مسولان در راستای تحقق اهداف این ستاد برای بازسازی و توسعه ی عتبات عالیات بیش از پیش تلاش کنند .
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان اصفهان هم در این مراسم به خدمات ارائه شده ی این ستاد برای بازسازی عتبات عالیات اشاره کرد و گفت : برنامه های این ستاد در سه مرحله بوده که در مرحله ی کوتاه مدت کار نظافت عتبات به مدت ۶ ماه صورت گرفته است .
سرداررفسنجانی به مرحله ی میان مدت اشاره کرد و گفت : ستاد باز سازی عتبات عالیات ۱۰۰ درصد بازسازی عتبات را انجام داده است و هم اکنون وارد مرحله ی بلند مدت این ستاد شده است .
وی اجرای صحن حضرت زهرا در جوار بارگاه امام علی (ع) را از جمله طرح های قابل اجرا در برنامه ی بلند مدت عنوان کرد و گفت : این صحن در فضایی به مساحت ۲۲۰ هزار متر مربع اجرا می
 شود که فاز اول به بهره برداری رسیده و فاز دوم این صحن عید غدیر امسال به بهره برداری می رسد و مابقی این صحن نیز به زودی دست اجرا قرار می گیرد .
سردار رفسنجانی همچنین افتتاح دفتر ستاد باز سازی عتبات عالیات را از خواسته های مسولان شهرستان و نیاز های ستاد عتبات کشوردانست و افزود : در کشور ۳۱ دفتر استانی وجود دارد که هر یک از استان ها سهم خود را در بازسازی عتبات عالیات ایفا می کنند که در این زمینه نیازمند تلاش مسولان و همکاری مردم برای تحقق این مهم است .
درپایان آقای یزدانی به عنوان سرپرست دفترستادعتبات وعالیات درشهرستان فلاورجان معرفی گردیدودفتراین ستادتوسط مسئولین حاظر درجلسه افتتاح گردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc