کد خبر : 34652
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 خرداد 1397 - 17:48

هدایت فرماندارفلاورجان:

نقش بانوان در حوزه عدم ابتلا به مواد مخدر و آسیب های اجتماعی بی بدیل است

نقش بانوان در حوزه عدم ابتلا به مواد مخدر و آسیب های اجتماعی بی بدیل است
فرماندار شهرستان فلاورجان:در حوزه های اجتماعی نقش بانوان بی بدیل است اگر از بانوان و نقش آنها به خوبی استفاده شود قطعا در حوزه عدم ابتلا به مواد مخدر و آسیب های اجتماعی با موفقیت روبرو می شویم.

مهندس اصغر هدایت فرماندار شهرستان فلاورجان در جلسه نشست بانوان فعال در عرصه های اجتماعی که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد گفت:در حوزه های اجتماعی نقش بانوان بی بدیل است اگر از بانوان و نقش آنها به خوبی استفاده شود قطعا در حوزه عدم ابتلا به مواد مخدر و آسیب های اجتماعی با موفقیت روبرو می شویم.
هدایت به ایفای نقش بانوان دردرجه اول و پدران در درجه دوم اشاره کرد و گفت:هرجا کمبود نقش بانوان وجود داشته باشد در بسیاری از موارد باعث آسیب های اجتماعی شده است اگر نقش پدر و مادر را نتوانیم خوب ایفا کنیم قطعا فرزندان آسیب خواهند دید.

وی افزود:مطمئنا نقش بانوان بسیار مهم واثرگذار می باشدو اگر از این ظرفیت ها به خوبی استفاده نشود یکی از دلایلی آن عدم تشکل خوب و سازماندهی شده وباید مسائل به صورت گروهی و تیمی پیگیری شود،امروزه باید در جامعه تلاش و پیگیری انجام شود وبایدبه صورت تشکل باشد.
وی با بیان اینکه باید مردم وارد صحنه شوند و در غالبNGO به جامعه و دولت کمک کنندافزود:باید احساس مسئولیت بر گردد به جامه و بی تفاوتی نسبت به یکدیگر را کمتر نمائیم و در کلیه مباحث اجتماعی ،صنایع دستی و میراثث فرهنگی به همدیگر کمک کنیم.
وی با اشاره به اینکه بستر های خوبی برای شهرستان در حال فراهم شدن است گفت:می بایست از این فرصت به خوبی استفاده شود و نتوانسته ایم از آموزه های دینی به روز استفاده نمائیم و باید حتما به این صورت عمل نماییم.
وی در ادامه گفت: به جدّ در بحث اشتغال ۵۰ درصد از تسهیلات خود اشتغالی به بانوان اختصاص یافته است و این اتفاق بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد.
هدایت در پایان افزود :در ۳ سال گذشته حداقل با رشد ۳۰۰ درصدی کانون های فرهنگی و سازمان های مردم نهاد روبرو بوده ایم و این نشانگر جامعه ای پویا و رو به رشد می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc