کد خبر : 34725
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 خرداد 1397 - 9:02

همزمان با شب میلادکرییم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)

۵۰ آرزوی ایتام در مراسم "شب آرزوها" در فلاورجان برآورده شد/اهدای جهیزیه به ۷نوعروس خانواده ایتام ومحسنین

۵۰ آرزوی ایتام در مراسم "شب آرزوها" در فلاورجان برآورده شد/اهدای جهیزیه به ۷نوعروس خانواده ایتام ومحسنین
در قالب آرزوهای ایتام با مشارکت خیران و حامیان نیکوکار، ۵۰ آرزوی ایتام و محسنین در مراسمی با عنوان شب آرزوها برآورده بامدیریت شرکت بهنام پروتئین زاینده رود به عنوان حامی این برنامه برگزار شد.

طرح درخت آرزوهای ایتام تحت نظارت کمیته امداد شهرستان فلاورجان در قالب جشن نیکوکاری واطعام آنها در شب ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام اجرا شد.
حمیدرضا طاهری رئیس  کمیته امداد امام خمینی (ره)شهرستان فلاورجان در مراسم جشن ” آرزوهای فرزندان اکرام” اظهار داشت: در تلاشیم تا با ایجاد پل ارتباطی بین نیکوکاران، خیران و حامیان با خانواده‌های ایتام و نیازمند، خدمات مناسب‌تری به اقشار نیازمند جامعه ارائه دهیم.

رئیس  کمیته امداد امام (ره) فلاورجان تصریح‌کرد: در قالب آرزوهای ایتام با مشارکت خیران و حامیان نیکوکار، ۵۰ آرزوی ایتام و محسنین شهرستان فلاورجان در مراسمی با با تعهد خیرین برآورده شد.

طاهری بیان‌کرد: در این مراسم که خانواده ایتام ومحسنین حضور داشتند  آزروهای فررندانشان توسط مسئولان و خیران و حامیان دریافت کردند که بیشترین آرزوی اجابت شده شامل  سفر زیارتی، دوچرخه، تبلت،  گوشواره ،اسباب‌بازی ،کیف ،کفش ، مانتو ،چادر،عروسک ، ولوازم التحریر بوده است.

رئیس  کمیته امداد امام (ره) فلاورجان با تاکید بر اینکه کمیته امداد امام (ره) به تنهایی قادر به ارائه چنین خدماتی وسیع نیست، گفت: پاسخگویی به نیاز خانواده‌هایی که در گردش زندگی دچار مشکل شده‌اند فقط با همراهی مردم امکان‌پذیر است.

طاهری با بیان اینکه در این عالم هستی هیچ چیزی در درگاه الهی بالاتر به اندازه توجه به ایتام و یتیم‌نوازی نیست، تصریح‌کرد: خدواند متعال نظر لطف و عنایت خاصی به تمامی خیران داشته که در این مسیر خداپسندانه گام برداشته و کمک به خانواده‌های نیازمند را در اولویت کار خود قرار داده‌اند.

گفتنی است، مراسم جشن “آرزوهای فرزندان اکرام”  به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی با حضور جلال یزدانی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان ،مهدی رنجکش معاون توسعه مشارکت­‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان ،طاهری رئیس کمیته امداد شهرستان فلاورجان و شهردار و اعضای شواری اسلامی شهر فلاورجان و خیرین حامیان ایتام و جمعی از خانواده‌های ایتام ومحسنین شهرستان فلاورجان و مدیریت شرکت بهنام پروتئین زاینده رود به عنوان حامی این برنامه برگزار شد.

در پایان این مراسم تعداد ۷ جهیزیه به ارزش ۲۱۰ میلیون تومان به مدد جویان کمیته امداد فلاورجان اهداشد که ۵جهیزیه توسط مدیریت شرکت بهنام پروتئین زاینده رود و۲جهیزیه توسط ۲ خیر دیگر اهدا گردید

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc