کد خبر : 34952
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 خرداد 1397 - 11:25

روز یک شنبه ۲۰ خرداد

حضور مسئولین وخیرین شهرستان فلاورجان در ویژه برنامه آزادی زندانیان غیر عمد+فیلم

حضور مسئولین وخیرین  شهرستان فلاورجان  در ویژه برنامه آزادی زندانیان غیر عمد+فیلم
در بیست و پنجمین برنامه تلویزیونی زنده یک شهر ضیافت سه زندانی محکوم مالی با ۱۸۷ میلیون تومان بدهی از زندان آزادو به آغوش خانواده بازگشتند.

ویژه برنامه یک شهر ضیافت جهت گلریزان برای آزادی زندانیان غیر عمد استان اصفهان با حضور  رئیس کل دادگستری استان, فرماندار شهرستان ,نماینده مجلس شورای اسلامی ،رئیس دادگستری ،دادستان عمومی وانقلاب شهرستان فلاورجان و خیرین شهرستان فلاورجان  از شبکه پنج سیمای اصفهان پخش شد,

در بیست و پنجمین برنامه تلویزیونی زنده یک شهر ضیافت سه زندانی محکوم مالی با ۱۸۷ میلیون تومان بدهی از زندان آزادو به آغوش خانواده بازگشتند.

در این برنامه نیز که مردم نوع دوست و خیرین استان و شهرهای شهرستان فلاورجان و ورزنه نیز حضور داشتند یکبار دیگر حماسه و شور آزادی زندانیان قوت گرفت و سه زندانی محکوم مالی با بدهی های ۱۲۲ میلیون-۵۰ میلیون و ۱۵ میلیون تومان مهیا که پس از انجام تشریفات قانونی و قضایی به آغوش خانواده بازمی گردند.

برنامه یک شهرضیافت همچون سالهای گذشته با رویکرد مدد رسانی در آزادی زندانیانِ جرایم غیر عمد وکمک رسانی به خانواده های ایشان با حمایت اداره کل زندانها و اقدامات تامینی استان اصفهان در ایام ماه مبارک رمضان از سیمای استانی اصفهان پخش می شود که برنامه روز یک شنبه ۲۰ خرداد با حضور مسئولین و خیرین شهرستان شهرستان فلاورجان برگزار شد

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc