کد خبر : 35095
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 خرداد 1397 - 18:23

افتخارات جهانی شهرستان فلاورجان

کسب دومین مدال جهانی کشتی شهرستان فلاورجان توسط علی عباسپور 

علی عباسپور  کشتی گیر ارزنده و شایسته شهرستان فلاورجان و عضو تیم ملی کشتی آزاد جوانان ناشنوایان ایران موفق شد مدال برنز  وزن  ۸۴ کیلوگرم را از آن خود کند.

در پایان سومین دوره در سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان کشتی آزاد که در ولادیمیر روسیه برگزار شد   ؛  علی عباسپور  کشتی گیر ارزنده و شایسته شهرستان فلاورجان و عضو تیم ملی کشتی آزاد جوانان ناشنوایان ایران موفق شد مدال برنز  وزن  ۸۴ کیلوگرم را از آن خود کند.

سیدعلی عباسپور  در۸۴ کیلوگرم ، در کشتی اول  با حریف قزاق با ضربه فنی ، مغلوب شد و ۱۱-۱ برابر حریف میزبان شکست خورد .عباسپور در دومین مصاف خود کشتی گیر ترکیه را با نتیجه ۱۸-۷ شکست  داد و درسومین کشتی خود حریف بلاروس را ضربه فنی کرد و به مدال برنز رسید.

پیش از این نیز محمد نظرزاده  کشتی گیر ارزنده و شایسته شهرستان فلاورجان موفق شد مدال نقره  وزن  ۹۷ کیلوگرم سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی جوانان ناشنوا که در ولادیمیر روسیه برگزار شد را ا کسب کرد

گفتنی است تیم ملی کشتی آزاد جوانان ناشنوایان کشورمان در سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان کشتی در ولادیمیر روسیه با کسب ۱مدال طلا ، ۲نقره و ۵ برنز و ۱۶۰ امتیاز نایب قهرمان شد ، تیم روسیه با ۲۳۰ امتیاز قهرمان شد و تیم ترکیه با ۱۳۶ امتیاز بر سکوی سوم ایستاد..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc