کد خبر : 35128
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 خرداد 1397 - 14:29

شصت وهفتمین جلسه :

شورای فرهنگ عمومی شهرستان فلاورجان تشکیل شد

شورای فرهنگ عمومی شهرستان فلاورجان تشکیل شد
دراین جلسه انعقادتفاهم نامه گردشگردی  با رویکرد اشتغال ،تبادل فرهنگی، علمی، اقتصادی ،میراث فرهنگی ، همچنین ستاد اوقات فراغت و ساماندهی امور جوانان مطرح وموردبحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

شصت وهفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فلاورجان صبح امروز باحضورهدایت فرماندار شهرستان وسایراعضای شورادرفرمانداری فلاورجان تشکیل شد

درابتدادستور کار این جلسه توسط دبیرشوراقرائت شد که ازموضوعات موردبحث دراین جلسه  انعقادتفاهم نامه گردشگردی  با رویکرد اشتغال ،تبادل فرهنگی، علمی، اقتصادی ، میراث فرهنگی و همچنین ستاد اوقات فراغت و ساماندهی امور جوانان شهرستان مطرح ومورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

اصغر هدایت ضمن تاکید بر ایجاد امید و نشاط اجتماعی در جامعه و نظارت  هر چه بیشتر بر اوقات فراغت افزود:ما متولیان حوزه های فرهنگی ،ورزشی و فرهنگ عمومی هستیم و از فرصت ها باید نهایت استفاده را بنمائیم.

وی در بحث پر کردن اوقات فراغت گفت: حساسیت های خوبی ایجاد شده است توسط چهار کمیته که خانواده ها هم در کنار فرزندانشان  در برنامه ها شرکت فعال دارندو از نزدیک بر رفتار فرزندان خود نظارت دارند و می بایست یک کمیته نظارت هم تشکیل گردد.

هدایت بهره مندی از فرهنگ های خوب شهر های مختلف را یکی از وظایف شورای فرهنگ عمومی اعلام کردو افزود:علی رغم تزریق فرهنگ های متناسب با شهرستان فلاورجان در حوزه های سبک زندگی باید تلاش نمائیم وشناسایی و رفع آسیب های اجتماعی دغدغه همه مسئولین باید باشد.

فرماندارفلاورجان به انعقاد تفاهم نامه بین  دو استان مازندران و اصفهان اشاره کرد و گفت فلاورجان و محمود آباد نمایندگی گردشگری استانهای مازندران و اصفهان می باشند و علاوه بر آن تفاهم نامه فلاورجان ،ارومیه هم به امضای دو فرمانداری رسیده است که عموم مردم می توانند از جاذبه های گردشگری این دو استان دیدن نمایند..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc