کد خبر : 35390
تاریخ انتشار : جمعه 8 تیر 1397 - 0:16

روز گذشته  در مراسم تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان فلاورجان

کنگره شهدای فلاورجان، مظلومیت شهرستان در دفاع مقدس را خارج کرد

کنگره شهدای فلاورجان، مظلومیت شهرستان در دفاع مقدس را خارج کرد
معاون سیاسی، امنیتی استانداری اصفهان با اشاره به اختیارات هر یک از قوا در کشور گفت: شرایط کشور در حال حاضر اینگونه نیست که به اختلافات دامن بزنیم.

باید با مقاومت، همدلی و تدبیر پیش برویم، شرایط کشور در حال حاضر اینگونه نیست که به اختلافات دامن بزنیم.

حمیدرضا طباطبایی روز گذشته  در مراسم تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان فلاورجان با اشاره به چالش‌ها و تهدیدهای مختلفی که متوجه نظام اسلامی در مدت ۴۰ سال بوده است، اظهار داشت: نظام اسلامی یک نظام پویا و بر اساس موهبت الهی شکل گرفته است و به لطف خدا مسیر خود را ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه برجام یکی از نقاط موفق نظام بود که در دولت تدبیر و امید رقم خود، افزود: خیلی‌ها مخالف برجام بودند اما تصمیم نظام این بود که برجام را بپذیرد و موفقیت‌های خوبی داشت؛ یکی از این موفقیت‌ها، خروج برنامه‌ هسته‌ای کشور از فصل هفتم منشور سازمان ملل متحد بود که بر اساس آن، کشور به جنگ و اجماع بین‌المللی ‌علیه ما نزدیک می‌شد که با تدابیر رئیس جمهور و شایستگی تیم هسته‌ای، ایران از بحران جنگ احتمالی خارج شد.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری اصفهان با بیان اینکه خروج آمریکا به عنوان یک عنصر مزاحم، از برجام یک فصل جدید برای انقلاب ما است، خاطرنشان کرد: باید با مقاومت، همدلی و تدبیر پیش برویم، شرایط کشور در حال حاضر اینگونه نیست که به اختلافات دامن بزنیم.

وی با اشاره به اختیارات هر یک از قوا در کشور تصریح کرد: اگر خدمتی در کشور انجام می‌شود برای نظام است، متأسفانه برخی افراد فرصت خدمت را از دست می دهند و از رعایت تقوا غافل هستند.

طباطبایی با بیان اینکه خوشبختانه مسئولان در شهرستان فلاورجان با یکدیگر همدل هستند، گفت: ما در استانداری با تعامل با حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی و با رعایت اصل تفکیک قوا، علی ساعدی را به عنوان سرپرست فرمانداری فلاورجان انتخاب کردیم، همچنین در آینده، اصغر هدایت به عنوان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان فعالیت می‌کند.

کنگره شهدای فلاورجان، مظلومیت شهرستان در دفاع مقدس را خارج کرد

اصغر هدایت فرماندار سابق فلاورجان در ادامه این مراسم بابیان اینکه در مدت بیش از ۴ سال تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به مردم و اجرای وظایف انجام داده است، اظهار داشت: ساماندهی ورودی شهرستان، افتتاح بوستان‌های مختلف در روستاها، اجرای شبکه‌های آب‌رسانی و سازگاری با کم‌آبی، اجرای پروژه آب‌رسانی ۱۹ و ۱۵ روستا از جمله اقدامات مهمی است که باهمت همه مسئولان در شهرستان به مرحله اجرا رسید.

وی افزود: توسعه خدمات بیمارستان‌های شفا و امام خمینی(ره)، نوسازی ۲۴ پایگاه سلامت، اصلاح شبکه‌های برق و مخابرات از دیگر اقداماتی است که در شهرستان فلاورجان انجام‌شده است.

فرماندار سابق فلاورجان با اشاره به برگزاری کنگره ۱۴۰۰ شهید خط‌شکن فلاورجان عنوان کرد: با اجرای این کنگره عظیم و معنوی، شهرستان فلاورجان از مظلومیت در دفاع مقدس خارج خواهد شد چراکه  اگر تحقیقی در زمان دفاع مقدس صورت گیرد به‌خوبی این موضوع برای همگان روشن خواهد شد که حضور رزمندگان فلاورجانی در لشکر ۸ نجف اشرف به‌عنوان نیروهای خط‌شکن روشن و واضح خواهد بود.

وی با اشاره به اجرای طرح کرامت در این شهرستان، بیان کرد: طرح کرامت به‌صورت آزمایشی تا پایان امسال در ۲ شهرستان فلاورجان و ملایر در سطح کشور با رویکرد فرهنگی و اجتماعی در راستای مبارزه با مواد مخدر اجرا می‌شود که تاکنون ۱۵۰ هزار نفر در دوره‌های مختلف آموزشی در این طرح عظیم شرکت کردند که امید است باز شاهد موفقیت‌های پرثمر این طرح عظیم باشیم.

هدایت در پایان با اشاره به تفاهم‌نامه‌های همکاری میان فلاورجان و شهرستان محمودآباد از توابع استان مازندران گفت: فرصتی برای استفاده از ظرفیت‌های گردشگری داخلی امضا ایجاد شده است که برای فعال شدن هرچه بیشتر آن نیاز و همت مردم و مسؤولان را می‌طلبد که جایگاه تاریخی و فرهنگی شهرستان فلاورجان بیش از گذشته به مردم معرفی شود.

 

تا ۱۰ روز آینده  موضوع آب آشامیدنی مدیریت شود

علی ساعدی، سرپرست جدید فرمانداری فلاورجان با بیان اینکه این شهرستان نیازمند نگاه ویژه مدیران استانی است، گفت: در میان مردم درباره آب آشامیدنی نگرانی‌هایی وجود دارد و در بعضی از روستاها، با کمبود آب مواجه هستیم که امیدوار هستیم تا ۱۰ روز آینده این موضوع مدیریت شود، همچنین برنامه ویژه ای برای تهیه آب باغات کشاورزی ارائه می‌شود.

لزوم کاهش بروکراسی اداری برای خدمت به مردم

حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی، رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان و نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در پیامی که ارسال شده بود عنوان کرد:  احتراما انتصاب شایسته علی ساعدی را به سمت مدیر ارشد اجرایی شهرستان فلاورجان که نشان از تعهد ، تخصص و تفوق روحیه کار و خدمت رسانی به مردم است را تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند قادر متعال برای شما آرزوی موفقیت های روز افزون می نمایم .

از جناب آقای دکتر مهرعلیزاده استاندار فرهیخته استان اصفهان که با لحاظ شرایط ویژه شهرستان فلاورجان نهایت دقت را در انتصاب فرماندار انجام دادند کمال تشکر را می نمایم .

از شما انتظار میرود با استمرار مشی ولایتمداری و تقویت روحیه اعتدال ، اصلاحات ساختاری در بدنه اجرایی شهرستان انجام داده تا ضمن کاهش بروکراسی موجود ، روند خدمت رسانی به مردم تسهیل یابد . همچنین لازم است نیل به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ، دولت و استانداری در راس برنامه های حضرتعالی قرار گیرد .

به نمایندگی از مردم قدرشناس شهرستان از تلاشهای مجدانه جناب آقای هدایت در مدت بیش از ۴ سال فرمانداری شهرستان فلاورجان در مسیر توسعه و رشد منطقه سپاسگزاری نموده و برای این برادر خدوم در جایگاههای بعدی ارزوی موفقیت می نمایم .

همچنین از استاندار محترم استان بابت انتصاب آقای مهندس موسوی به عنوان معاون عمرانی فرمانداری و توجه به توصیه اینجانب قدردانی نموده و ضمن تبریک به ایشان ، از این نیروی متخصص می خواهم ضمن ارج نهادن به پدید آمدن فرصت خدمتگذاری به مردم ، در راه عمران منطقه از هیچ تلاشی فروگذار ننمایند

 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc