کد خبر : 35653
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 تیر 1397 - 7:21

به استناد تبصره یک بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداریها

جمع‌آوری خودروهای فرسوده و رها شده از سطح شهرفلاورجان آغازشد

جمع‌آوری خودروهای فرسوده و رها شده از سطح شهرفلاورجان آغازشد
توقف طولانی مدت خودروها ضمن این‌که موجب اخلال و بی‌نظمی در معابر و اشغال بی‌مورد فضاهای شهری می‌کردند که بعضاً موجب بروز مشکلاتی مانند محل تجمع حیوانات موذی و نیز نارضایتی شهر وندان خواهد شد.

مرحله نخست جمع‌آوری خودروهای فرسوده و رها شده از سطح شهرفلاورجان آغاز شد
جوادنصری شهردارفلاورجان طی اعلام این خبر اظهارداشت: به منظور بهسازی و مناسب سازی معابر، تعدادی خودرو اسقاطی از سطح شهر توسط حوزه خدمات شهری جمع آوری و به پارکینگ منتقل شد.
وی افزود : شهرداری فلاورجان به استناد تبصره یک بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداریها و با اطلاع‌رسانی قبلی به‌منظور جلوگیری از اشغال فضاهای شهری و ایجاد اختلال در عبور و مرور شهروندان از جمع‌آوری و انتقال چندخودروی فرسوده به پارکینگ انجام پذیرفته است.

شهردارفلاورجان گفت: توقف طولانی مدت خودروها و اشغال فضای عمومی را مصداق بارز سد معبر است ضمن این‌که موجب اخلال و بی‌نظمی در معابر و اشغال بی‌مورد فضاهای شهری می‌کردند که بعضاً موجب بروز مشکلاتی مانند محل تجمع حیوانات موذی و نیز نارضایتی شهر وندان خواهد شد.

نصری افزود: با توجه به این‌که تعدادی خودرو فرسوده و مستهلک در برخی خیابان‌ها و معابر سطح شهر رها شده و موجبات سد معبر و اعتراض بسیاری از شهروندان را موجب شده بود.
وی در در خاتمه از شهروندان خواست تا درصورت مشاهده توقف خودروی فرسوده به مدت طولانی در محله شان می توانند با سامانه ۱۳۷ شهر داری سمنان تماس گرفته و مسئولان را در جریان قرار دهند تا پس از طی مراحلی نسبت به جمع آوری خودروی فرسوده اقدام شود.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc