کد خبر : 35666
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 تیر 1397 - 9:36

دردفتر مدیر کل پارلمانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد

جلسه با فدراسیون های والیبال ،کوهنوردی، تیراندازی در وزارت ورزش و جوانان

جلسه با فدراسیون های والیبال ،کوهنوردی، تیراندازی در وزارت ورزش و جوانان
روسای هیات های ورزشی والیبال ؛ تیراندازی با تفنگ بادی وکوهنوردی شهرستان جلسه دردفتر مدیر کل پارلمانی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون های والیبال؛تیراندازی وکوهنوردی برگزار شد.

به نقل روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان با حضور حجه الاسلام موسوی لارگانی؛رحمان رئیسی رئیس اداره ورزش و جوانان؛ روسای هیات های ورزشی والیبال ؛ تیراندازی با تفنگ بادی وکوهنوردی شهرستان جلسه دردفتر مدیر کل پارلمانی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون های والیبال؛تیراندازی وکوهنوردی برگزار شد.

در این جلسه نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر ار از حمایت های مجموعه وزارت ورزش و جوانان در شهرستان فلاورجان گفت: سرانه ورزشی شهرستان فلاورجان در سال های اخیر یکی از شهرستان های پایین در استان و کشور است ولی با پیگیری های مختلف چندین سالن در شهرها و روستا ها توسط اداره ورزش ؛ سپاه ؛ دهیاری ها و آموزش و پرورش ساخته شده است ولی هنوز سرانه ورزشی شهرستان فلاورجان با استاندارد های لازم فاصله دارد و لازم به توجه بیشتر از سوی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون های ورزشی می باشد که انشالله با قول های دکتر سلطانی فر وزیر محترم ورزش تا پایان سال چند پروژه ورزشی دیگر نیر درشهرستان کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد.

دکتر عزیزی مدیر کل پارلمانی وزارت ورزش و جوانان نیز ضمن عرض خیر مقدم به حاظرین در جلسه افزود: خوشبختانه نماینده شهرستان فلاورجان از جمله نمایندگانی است که هر ماه پیگیر مسائل ورزش و جوانان در شهرستان فلاورجان هستند که با پیگیری های ایشان و پتانسیل مناسب ورزش در آن شهرستان انشالله بتوانیم سرانه ورزشی را در سالهای آینده بالا ببریم.

منظمی دبیر فدراسیون والیبال کشورمان استان اصفهان را یکی از قطب های والیبال دانست و گفت : در سال گذشته استان اصفهان هیات برتر والیبال کشور شد و اینکه در استان اصفهان هم هیات والیبال شهرستان فلاورجان هیات برتر می شود نشان از پتانسیل بالا این رشته در شهرستان فلاورجان دارد که تلاش خواهیم کرد حتما در آینده نزدیک به شهرستان فلاورجان سفری داشته باشیم تا انشالله از نزدیک فعالیت والیبالیست های فلاورجانی زیر نظر بگیریم و تصمیمات خوبی جهت توسعه این ورزش در این شهرستان داشته باشیم.

دبیر فدراسیون تیراندازی با تفنگ و تپانچه بادی نیز گفت: با توجه آماده شدن سالن تیراندازی در شهرستان فلاورجان و حمایت های نماینده ورزش دوست این شهرستان از جوانان حتما بصورت ویژه نسبت به تجهیز سالن تیراندازی این شهرستان اقدام خواهیم کرد.

دبیر فدراسیون کوهنوردی کشور نیز از زحمات هیات کوهنوردی شهرستان فلاورجان تشکر کرد و قول مساعد داد که نسبت به تجهیز کردن کوهنوردان شهرستان فلاورجان جهت صعود های خود در روز های آینده اقدام خواهند کرد.

رحمان رئیسی نیز درپایان از دکتر عزیزی مدیرکل پارلمانی وزارت ورزش قدردانی کردو گفت : در یک سال اخیر بیش از ۳۵ مدال بین المللی و آسیایی و جهانی توسط ورزشکاران شهرستان فلاورجان کسب شده است و با توجه به پیگیری های نماینده محترم شهرستان و جلسات متعددی در وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ها داشته ایم انشالله تحول خوبی در توسعه فضاهای ورزشی در ورزش شهرستان اتفاق خواهد افتاد .
.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc