کد خبر : 35716
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 تیر 1397 - 18:19

جوادنصری

شهردار فلاورجان به مناسبت ۱۴ تیر ماه روز شهرداری ها و دهیاریها پیام تبریک صادرکرد

شهردار فلاورجان به مناسبت  ۱۴ تیر ماه روز شهرداری ها و دهیاریها پیام تبریک صادرکرد
اینجانب این روز خجسته را به همه ی مدیران و مجاهدان عرصه مدیریت شهری و روستایی که در راستای آبادانی کشور عزیز و اسلامی مان تلاش می کنند تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند بزرگ، سلامتی و توفیق روزافزون همه ی خدمتگزاران این عرصه را آرزو مندم

مهندس جواد نصری شهردار فلاورجان با تقدیر از خدمات خالصانه، بی منت و شبانه روزی تمامی دست اندرکاران مدیریت شهری ، ۱۴ تیرماه روز شهرداری ها و دهیاریها را به کلیه کارکنان زحمتکش شهرداری تبریک گفت.
در این پیام آمده است: « افتخار و اقتدار بی تلاش به دست نمی آید و سر بلندی بدون تدبیر و اندیشه میسر نخواهد شد. اکنون که ایران آباد اسلامی، با وجود دشمنی ها و تنگ نظری های شرق و غرب توانسته است با افتخار و اقتدار بر بلندای آبادانی و عزت قرار گیرد، تلاش های شبانه روزی جهادگران و ایثار متخصصانی است که خالصانه به خلق خدمت نمودند و آسایش و رفاه هموطنان را بر آسایش و رفاه خویش مقدم شمردند.
نامگذاری ۱۴ تیرماه به عنوان روز «شهرداری و دهیاری» اقدامی ارزنده و فرصتی مغتنم است تا ضمن قدردانی و تجلیل از فعالیت های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه های مختلف شهرداری و مدیریت شهری، به ارزیابی عملکرد و فعالیت های این نهاد اجتماعی به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم پرداخته شود.
تمامی خادمین مردم در شهرداری و شورای اسلامی شهر شبانه روزی در حال فعالیت هستند تا از طریق برنامه ریزی و اجرای اقدامات جدید، شهر را مناسب زندگی و کار مردم نمایند و انتظار می رود خادمین مردم در این عرصه بتوانند با افزایش همدلی و تعامل مردم و خانواده مدیریت شهری در راستای آشنایی با رویکردها،‌ سیاست‌ها و برنامه‌های مدیریت، برنامه ریزی های لازم را به عمل آورند.
به حول وقوه الهی شهرداری با ارائه خدمات مطلوب و بی منت به عموم مردم به ویژه اقشار ضعیف و محروم و تلاش برای برقراری عدالت و رشد و پیشرفت شهر، رو به رشد می باشد و در این راستا همفکری و همکاری شهروندان نقش مهمی در موفقیت برنامه های شهرداری دارد.
اینجانب ضمن آرزوی سلامتی و بهروزی ، از خداوند متعال توفیقات روز افزون توأم با سعادت و سلامتی را برای همه عزیزان زحمتکش شهرداری خواستارم .
جواد نصری
شهردار فلاورجان

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc