کد خبر : 35763
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 تیر 1397 - 13:55

شهرستان فلاورجان:

فیلم +کندی روند اجرایی پروژه‌های راه و شهرسازی فلاورجان به دلیل مشکلات تخصیص بودجه

فیلم +کندی روند اجرایی پروژه‌های راه و شهرسازی  فلاورجان به دلیل مشکلات تخصیص بودجه
تکمیل و افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان فلاورجان قطعاً مشکلات راه‌های مواصلاتی و ارتباطی شهرستان فلاورجان و استان اصفهان را کاهش خواهد داد که امید است با زمان‌ مشخص‌شده توسط پیمانکاران، این پروژه‌ها هرچه زودتربه سرانجام برسند.

امیر امینی معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی  پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های راه و شهرسازی فلاورجان در جمع اصجاب راسانه  اظهار کرد: باعث خرسندی است که امروز به دعوت نماینده شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی از پروژه‌های در حال تکمیل شهرستان فلاورجان بازدیدی انجام شد.

وی افزود: تکمیل و افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان فلاورجان قطعاً مشکلات راه‌های مواصلاتی و ارتباطی شهرستان فلاورجان و استان اصفهان را کاهش خواهد داد که امید است با زمان‌ مشخص‌شده توسط پیمانکاران، این پروژه‌ها هرچه زودتربه سرانجام برسند.

معاون برنامه‌ریزی و منابع وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه بزرگراه نجف‌آباد از شهرستان فلاورجان عبور می‌کند، عنوان کرد: در صورت تأمین منابع مالی و به بهره‌برداری رسیدن این پروژه دسترسی مناسبی برای شهرستان فلاورجان و شهرهای در طول مسیر صورت می‌گیرد.

امینی خاطرنشان کرد: امیدواریم با مصوبه هیأت‌دولت برای بزرگراه نجف‌آباد، اقدامات مهمی در جهت تکمیل این پروژه صورت گیرد چراکه بخشی از بار ترافیکی محورهای مواصلاتی استان اصفهان کاهش می‌یابد.

وی بیان داشت: تخصیص اعتبارات پروژه‌های عمرانی جاری کشور فقط صرفاً از منابع شهرستانی نیست بلکه از طریق منابع ملی انجام می‌گیرد که البته توجه به تخصیص اعتبارات شهرستانی نیز مهم است؛ اعتبارات عمرانی شهرستان‌ها قطعاً ناچیز بوده و برای تکمیل پروژه‌های بزرگ در شهرستان‌ها نیازمند مصوبه برای تخصیص اعتبارات ملی است.

معاون برنامه‌ریزی و منابع وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: کندی روند اجرایی پروژه‌های راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان بیشتر به دلیل مشکلات تخصیص بودجه بوده که امید است با تأمین و اختصاص هرچه سریع‌تر آن‌ها، شاهد به ثمر رسیدن پروژه‌های جاری این شهرستان باشیم.

 

 .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc