کد خبر : 35779
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 تیر 1397 - 14:04

دکترشهلاروزبهانی رئیس دانشگاه آزادشهرستان فلاورجان

دوره‌های تخصصی خانه و خانواده ویژه استان اصفهان در دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان شروع شد

دوره‌های تخصصی خانه و خانواده ویژه استان اصفهان در دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان شروع شد
بر اساس تقسیمات کارگروه‌های تخصصی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان واحدفلاورجان به عنوان تنها مجری تخصصی برگزاری دوره‌های خانه و خانواده در این استان انتخاب شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان عنوان کرد: بر اساس تقسیمات کارگروه‌های تخصصی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان این واحد به عنوان تنها مجری تخصصی برگزاری دوره‌های خانه و خانواده در این استان انتخاب شد.

دکتر شهلا روزبهانی درگفتگوبا خبرنگار نیوزفلاورجان گفت: «یکی از اصلی‌ترین رسالت‌های این کارگروه تخصصی توانمندسازی خانه و خانواده است که در واقع مخاطبان آن در شهرستان و استان هستند.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان افزود: «طی ابلاغ به این واحد بلافاصله زیرمجموعه‌های تخصصی خانواده در قالب یک کارگروه تشکیل شد که برنامه‌ریزی برای آموزش در سطوح مختلف مخاطبان مانند دانش‌آموزان،دانشجویان و خانم‌های خانه‌دار را انجام دهند که در این زمینه کارگروه‌های تخصصی در حوزه‌های سلامت خانواده، تربیت خانواده، هنرهای خانه‌داری، ورزش و سلامت فعالیت خواهند کرد.

روزبهانی درباره نحوه ثبت نام اظهار کرد: «متقاضیان می‌توانند با مراجعه به واحد فلاورجان نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. در صورت به حد نصاب رسیدن، کلاس‌ها از نیمه دوم تیر آغاز خواهد شد.»

رئیس دانشگاه آزاداسلامی فلاورجان گفت: «در صورتی‌ که ادارات، ارگان‌ها، نهادهای مردمی، مساجد و مراکز برگزاری کلاس‌های آموزشی تقاضای برگزاری دوره‌های آموزش خانواده را داشته باشند این واحد با اعزام کارشناسان خود برای برگزاری این دوره‌ها نهایت همکاری را خواهد کرد.»

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc