کد خبر : 35858
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 تیر 1397 - 22:22

معاون وزیر آموزش و پرورش:مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان اصفهان فردی عملگرا و فارغ از شعارهای پشت تریبون است

معاون وزیر آموزش و پرورش:مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان اصفهان فردی عملگرا و فارغ از شعارهای پشت تریبون است
‍ معاون وزیر آموزش و پرورش در گردهمایی و دوره آموزشی مسئولین سوادآموزی استان اصفهان تصریح نمود:« مدیر کل جدید آموزش و پرورش فردی عملگرا و فارغ از شعارهای پشت تریبون است

به نقل روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان، گردهمایی و دوره آموزشی مسئولین سوادآموزی استان اصفهان با حضور جمعی از روسای نواحی و مناطق و مسئولین آموزش و پرورش استان در محل سالن نقش جهان در مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان شماره ۳ برگزار شد.

در این گردهمایی باقرزاده معاون وزیر آموزش و پرورش عنوان نمود :« آموزش و پرورش مسائل متعددی دارد که از هیچکدام از آنها نمی شود چشم پوشی کرد و اصلی ترین کار در آستانه سال تحصیلی جدید این است که سال تحصیلی آرام و با نشاطی را شروع کنیم».

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به معضلات کنونی آموزش و پرورش تصریح نمود: « در آستانه شروع سال تحصیلی با تنگناهای نیروی انسانی روبرو هستیم و برای یک مدیر استانی هیچ مساله ای اولی تر از آمادگی برای ورود به سال تحصیلی نیست ».

ایشان با اشاره به جایگاه ممتازی که استان اصفهان در کشور دارد اظهار امیدواری نمود با برنامه ریزی دقیق ، هماهنگی و جنب و جوش بیشتر می توانیم موجب ارتقا این جایگاه شویم .
وی در ادامه اظهار داشت :« مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان ، فردی عملگرا و فارغ از شعارهای پشت تریبون است و با شایستگی می تواند در حفظ جایگاه و ارتقا آموزش و پرورش موفق عمل کند ».

باقرزاده افزود: «اگر بخواهیم عملیاتی تر صحبت کنیم باید بگوییم که وقتی در یک سازمان بودجه کاهش می یابد باید با اتخاذ استراتژی های جدید مسیرهایی که تا کنون طی نکرده ایم را طی کنیم و باید به دنبال نوآوری باشیم ».

باقرزاده تصریح کرد: «بخشی از این کسری درآمد ممکن است به داخل دستگاه ها هم راه یابد و به همین خاطر ناگزیریم فعالیت هایمان را ثابت نگه داشته و درآمدها را مدیریت کنیم » .
ایشان در ادامه تاکید کرد: «سرآمد همه کمال ها، بصیرت در دین است و شایسته است در سختی ها انسان صبر کند و معیشتش را چه در حوزه فردی و چه در حوزه خانوادگی و سازمانی و ملی مدیریت کند ».
.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc