کد خبر : 36015
تاریخ انتشار : شنبه 23 تیر 1397 - 18:05

شهرستان فلاورجان:

اختتامیه نوزدهمین اردوی کشوری دانش‌آموزان عشایر/ آموختن مهارت‌های زندگی به دانش‌آموزان دراولویت آموزش و پرورش است

اختتامیه نوزدهمین اردوی کشوری دانش‌آموزان عشایر/ آموختن مهارت‌های زندگی به دانش‌آموزان دراولویت آموزش و پرورش است
وزیرآموزش وپرورش گفت: وزارت آموزش و پرورش درصدد است که نهایت تلاش خود را داشته باشد تا دانش‌آموزان مهارت‌های زندگی را به‌خوبی بیاموزند.

دکترسیدمحمد بطحایی در آیین اختتامیه نوزدهمین اردوی دانش‌آموزان دختر عشایر کشورکه به میزبانی استان اصفهان در اردوگاه شهید بهشتی شهر ابریشم ازتوابع شهرستان فلاورجان برگزارشدضمن تبریک میلاد حضرت معصومه وروز دختر اظهار کرد: زمانی که انسان‌ها کنار همدیگر قرار می‌گیرند توان آن‌ها بیشتر از گذشته خواهد بود و این تمرینی بود که به‌ وضوح در این اردوی چندروزه دانش‌آموزی کاملاً احساس می‌شد.

وی افزود: در این اردو دختران عشایر استان‌های مختلف در کنار هم بوده‌اند و تمرین کنار هم زیستن را معنا کردند که این موضوع می‌تواند در زندگی آن‌ها به‌ویژه کاربرد داشته باشد که چگونه همدیگر را می‌توان تحمل کرد.

وزیر آموزش‌ و پرورش عنوان کرد: در این اردو دانش‌آموزان آموختند که شیرینی‌ها و تلخی‌ها در زندگی وجود دارد و این معنای کامل زندگی است که بدانیم هنر خوب زیستن چگونه است؛ امید است روزی فرا رسد که از حیث منابع بتوانیم بهتر از گذشته چنین اردوهایی را برگزار کنیم که قطعاً برای دانش‌آموزان در ادامه مسیر زندگی مفید و مؤثر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: شیرینی‌ها و تلخی‌ها در این اردوها و مهارت‌اندوزی به‌ اندازه چند سال بعد قطعاً برای دانش‌آموزان عشایری خواهند ماند که نحوه برخورد با مسائل مختلف در زندگی چگونه باید باشد.

بطحایی بیان داشت: باید از متصدیان برگزاری چنین اردویی قدردانی کرد که با تلاش‌های شبانه‌روزی از چند ماه گذشته فرصتی را فراهم آوردند که از استان‌های مختلف دانش‌آموزان عشایر گرد هم‌آیند چراکه اعتقاد راسخ دارند آینده کشور در دست شما دانش‌آموزان است.

وی تأکید کرد: این وزارتخانه درصدد است که نهایت تلاش خود را داشته باشد که دانش‌آموزان مهارت‌های زندگی را به‌خوبی بیاموزند و قطعاً نیاز است که با همه توان در تحقق چنین هدفی پیش رفت.

وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: از چند ماه گذشته حرکت بسیار خوبی در مسیر تعالی تعلیم و تربیت دانش‌آموزان آغاز شده و امید است مداومت داشته باشد؛ امیدواریم کمک ویژه‌ای در آموختن مهارت‌های زندگی دانش‌آموزان ایجاد کند و با برنامه‌ریزی صحیح این مسیر باید اصلاح شود.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc