کد خبر : 36082
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 تیر 1397 - 16:39

سید ناصر موسوی لارگانی:

نقاط حادثه خیزدرشهرستان فلاورجان ساماندهی شود

نقاط حادثه خیزدرشهرستان فلاورجان ساماندهی شود
جاده قهدریجان به قلعه میر، جاده قهدریجان به نجف آباد، جاده زاران به خمینی‌شهر، سه راهی ونهر و طاد جزء نقاط حادثه خیز این شهرستان است که متأسفانه سالیانه تلفات زیادی دارند.

 

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی درجلسه امروزکه با

حضورمعاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان و حمل و نقل جاده‌ای کشور درفرمانداری فلاورجان برگزارشدبا اشاره به نقاط حادثه خیز شهرستان فلاورجان اظهار داشت: تعریض پل‌های سه راهی امام زاده سید محمد قهدریجان انجام شده است اما شهرداری زازران توان آزادسازی ندارد و لازم است آزادسازی انجام شود تا مردم از این طرح بهره‌مند شوند.

سید ناصر موسوی لارگانی افزود: جاده قهدریجان به قلعه میر، جاده قهدریجان به نجف آباد، جاده زاران به خمینی‌شهر، سه راهی ونهر و طاد جزء نقاط حادثه خیز این شهرستان است که متأسفانه سالیانه تلفات زیادی دارند.

وی گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، اتوبان ذوب آهن احداث شده و امروز می‌گویند تا ۹۰ متر جزء حریم اتوبان است یعنی روستای خیرآباد که در کنار اتوبان است کاملاً در حریم قرار می‌گیرد و مردم زمین‌های خود را از دست داده‌اند و نمی‌توانند هیچگونه ساخت و سازی داشته باشند بنابراین باید قبل از احداث هر جاده یا بزرگراهی، حریم آن مشخص شود.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امیدوار هستیم تا ۴۵ یا ۶۰ روز آینده عملیات اجرایی ورودی شهرستان فلاورجان آغاز شود، تصریح کرد: جاده بهاران و پل بهاران و پل حسین آباد باید به سرانجام برسد، همچنین پل کلیشاد و سودرجان و پل ابریشم(زندان) باید به دلیل حجم بالای ترافیک، تعریض شود، درباره آسفالت راه‌ها قبلاً قول ۲۰ کیلومتر آسفالت و نیز ۸۰۰ میلیون تومان آسفالت گرفته شده که باید عملیاتی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc