کد خبر : 36114
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 تیر 1397 - 13:10

باحضورمسئولین :

مراسم تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید بنیاد شهید شهرستان فلاورجان برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید بنیاد شهید شهرستان فلاورجان برگزار شد
مراسم تکریم ازخدمات۳۰ساله خدمت حیدرجعفرزاده رئیس قبل ازجانباز ان وافتخارات ۸سال دفاع مقدس و معارفه علی رفیعی رئیس جدید بنیادشهید و امورایثارگران شهرستان فلاورجان صبح امروزچهارشنبه ۲۷ تیرماه برگزار و از زحمات صادقانه حیدرجعفرزاده که به افتخار بازنشستگی نائل گردیدند  تجلیل و تقدیر به عمل آمد

مراسم تکریم ازخدمات۳۰ساله خدمت حیدرجعفرزاده رئیس قبل ازجانباز ان وافتخارات ۸سال دفاع مقدس و معارفه علی رفیعی رئیس جدید بنیادشهید و امورایثارگران شهرستان فلاورجان صبح امروزچهارشنبه ۲۷ تیرماه برگزار و از زحمات صادقانه حیدرجعفرزاده که به افتخار بازنشستگی نائل گردیدند  تجلیل و تقدیر به عمل آمد.
مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید بنیادشهید و امور ایثارگران فلاورجان با حضور وکیلی مدیرکل بنیادشهیداستان اصفهان وساعدی سرپرست فرمانداری وموسوی لارگانی نماینده مردم شهرستان فلاورجان ودیگرمسئولین وخانواده محترم شهداوایثارگران برگزارشد.

وکیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با اشاره به آمار ایثارگران گفت: همه امیدواریم که همه ما بتوانیم همه ما در راستای اهداف این بزرگواران قدم برداریم.
وی در ادامه افزود: ما امروز اینجا جمع شده ایم تا یکی از برادران عزیز خود، یعنی آقای جعفرزاده را تکریم نماییم. ایشان در جایگاه خود بسیار زحمت کشیده اند و هم اکنون که به مقام بازنشستگی نائل شده اند می توانیم بگوییم ایشان در این مقام رضایت جامعه ایثارگری را تامین کرده اند. ایشان خودشان برادر شهید و از جانبازان سرفراز دوران دفاع مقدس هستند. وی افزود: مدیر جدید بنیاد فلاورجان آقای علی رفیعی نیز شخصی متخصص، با وقار و تحصیلکرده است و امیدواریم ایشان نیز در کار خود موفق باشد.

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc