کد خبر : 36301
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 مرداد 1397 - 15:20

فرمانده انتظامي شهرستان فلاورجان خبرداد:

فلاورجان /کشف محموله ماکروفرخارجی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال

ماکروفر خارجی به ارزش 3 میلیارد و 640 میلیون ریال در فلاورجان کشف و جمع آوری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فلاورجان در بازرسی از یک کامیونت فوتون در یکی از ورودی‌های شهرستان فلاورجان ۱۰۴ ماکروفر خارجی بدون مدارک گمرکی کشف کردند.

سرهنگ “حسن نیکبخت” در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال یک محموله کالای قاچاق از جنوب کشور به استان اصفهان، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران کامیونت حامل محموله قاچاق را در یکی از ورودی‌های شهرستان “فلاورجان” شناسایی و متوقف کردند، ادامه داد: در بازرسی از این خودرو تعداد ۱۰۴ عدد ماکروفر خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی از دستگیری یک متهم در این راستا خبر داد و افزود: کارشناسان ارزش محموله مکشوفه را ۳ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال اعلام‌ کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره به اینکه خودروی مذکور توقیف شد، بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ نیکبخت در پایان با بیان اینکه کالای قاچاق زمینه رکود اقتصادی و تورم در کشور را فراهم می‌کند، از شهروندان خواست: هرگونه خبری مبنی بر قاچاق کالا را به پلیس اطلاع دهند..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc