کد خبر : 36562
تاریخ انتشار : جمعه 19 مرداد 1397 - 14:20

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان

بررسی پرونده قتل در طلافروشی/سارق فراری تحت تعقیب

بررسی پرونده قتل در طلافروشی/سارق فراری تحت تعقیب
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: بعد از سرقت از طلافروشی بلافاصله 4 تیم بررسی صحنه جرم و تیم ویژه پلیس آگاهی جهت پیگیری این پرونده وارد عمل شده و به دنبال دستگیری سارق هستند.

جواد درستکار امروز در اصفهان در رابطه با حادثه سرقت از یک مغازه طلافروشی در شهر ابریشم اظهار کرد: در این حادثه که عصر چهارشنبه اتفاق افتاده بود به دلیل رعایت مسائل امنیتی که توسط پلیس تذکر داده شده بود در مغازه طلافروشی سرقتی رخ نداد.

وی افزود: بلافاصله بعد از این‌که سارق وارد طلافروشی می‌شود آژیرهای خطر به صدا در می‌آید و باعث می‌شود که سارق که یک موتورسوار بوده فرار کند و سرقتی اتفاق نیفتد اما به دلیل تیراندازی در بدو ورود فروشنده این طلافروشی به قتل می‌رسد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: بعد از وقوع این حادثه در روز چهارشنبه بلافاصله ۴ تیم بررسی صحنه جرم و تیم ویژه پلیس آگاهی جهت پیگیری این پرونده وارد عمل شده و به دنبال دستگیری سارق هستند. وی از متواری بودن سارق خبر داد و گفت: هنوز اطلاعی از سارق در دست نیست اما پلیس آگاهی به صورت ویژه پیگیر پرونده است و بعد از دستگیری سارق و به نتیجه رسیدن پرونده اخبار لازم را به اطلاع مردم و خبرنگاران خواهیم رساند./ فارس.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc