کد خبر : 36958
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 شهریور 1397 - 16:12

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت

فلاورجان، شهرستانی قهرمان پرور باکمترین سرانه ورزشی

فلاورجان، شهرستانی قهرمان پرور باکمترین سرانه ورزشی
سرانه ورزشی در این شهرستان پر تراکم از نظر جمیعتی، شرایط مناسبی را ندارد ، وزارت ورزش دغدغه دارد که منابع را به این بخش اختصاص دهد تا شهرستان‌هایی همچون فلاورجان وضعیت بهتری داشته باشد.

ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان  در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح های ورزشی با بیان اینکه فلاورجان، شهرستانی قهرمان پرور است ، اظهار داشت : وزارت ورزش و جوانان معمولاً طرح جدیدی را آغاز نمی‌کند و علاقه‌مند هستیم تا طرح‌های نیمه کاره را تکمیل کنیم اما با توجه به اینکه سرانه ورزشی در این شهرستان پر تراکم از نظر جمیعتی، شرایط مناسبی را ندارد ، وزارت ورزش دغدغه دارد که منابع را به این بخش اختصاص دهد تا شهرستان‌هایی همچون فلاورجان وضعیت بهتری داشته باشد.
وی با اشاره به کمبود فضاهای ورزشی در فلاورجان عنوان کرد: مرحله نخست این طرح توسط مدیریت استان تعهد شده است و تأمین منابع سهم وزارت ورزش و جوانان در این طرح، انجام شده است و ساخت آن با سرعت منطقی و قانونی انجام می‌شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت : یکی از مشکلات این است که طرح‌ های ورزشی آغاز می‌شود و به دلیل تخصیص نیافتن اعتبار در ادامه کار متوقف می‌شود و برنامه ریزی شده تا منابع این طرح به درستی و در زمان مقرر تأمین شود، همچنین در صورتی که زیرسازی لازم برای ۲ زمین چمن مصنوعی انجام شود وزارت ورزش و جوانان منابع احداث این ۲ طرح را تأمین می کند.
حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم اظهار داشت : امیدوار هستیم احداث این سالن ورزشی ، زمینه را برای حضور ورزشکاران در صحنه‌های ملی و بین‌المللی را فراهم کند ، چراکه بسیاری از تیم‌های ورزشی ، مکانی برای میزبانی مسابقات ورزشی ندارند.
وی با بیان اینکه امیدوار هستیم این طرح هر چه سریع‌تر به بهره برداری برسد ، افزود: ۴۰ درصد از هزینه‌های این طرح را خیران شهرستان و استان اصفهان تأمین می کنند و ما بقی هزینه‌ها توسط وزارت ورزش و جوانان اختصاص می‌یابد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc