کد خبر : 36962
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 شهریور 1397 - 11:48

سرپرست آموزش و پرورش در جلسه شورای اداری اظهار داشت:

«پروژه مهر» مظهر تحول و مدیریت هدفمند در عرصه تعلیم و تربیت

«پروژه مهر» مظهر تحول و مدیریت هدفمند در عرصه تعلیم و تربیت
سرپرست آموزش و پرورش در جلسه شورای اداری اظهار داشت:

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند و در آستانه عید سعید غدیر خم، جلسه شورای اداری  آموزش وپرورش شهرستان فلاورجان با محوریت پروژه مهر ۹۷ در سالن اجتماعات امیرکبیر مدیریت برگزار گردید.

در این جلسه رمضان رحیمی سرپرست اداره آموزش وپرورش شهرستان فلاورجان ضمن تبریک دهه ولایت و امامت و اعیاد فرخنده قربان و غدیر اظهار داشت: زنده نگهداشتن این اعیاد و مناسبتها درس های بزرگی به ما می دهد و با تاسی به بزرگان و با الگوپذیری از شیوه زندگی اولیای دین می توانیم از سعادت دنیا و آخرت بهره مند شویم.

سرپرست آموزش و پرورش در ادامه جلسه با اشاره به حدیث ثقلین افزود: پیامبر اکرم (ص) قرآن و اهل بیتش را به عنوان دو امانت الهی برای هدایت و راهنمایی ما باقی گذاشت تا حجت را بر ما تمام کند و با توجه به اینکه تربیت دینی دانش آموزان، از شاخص های سند تحول بنیادین است، توجه به غدیر و درس هایی که از غدیر می توان گرفت در این زمینه بسیار مهم و راهگشاست.

سرپرست آموزش و پرورش در ادامه با اشاره به فعالیتهای انجام شده در راستای اجرای پروژه مهر اظهار داشت: پروژه مهر، مظهر تحول و مدیریت هدفمند در عرصه تعلیم و تربیت است که از ثبت نام دانش آموزان تا ساماندهی نیروی انسانی و تجهیز مدارس انجام می شود و هدف آن شروع یک سال تحصیلی همراه با نشاط و شادابی برای دانش آموزان است.

وی یادآور شد: پروژه مهر یک فرآیند بهم پیوسته و زنجیرواری از مجموعه های مختلف اداری، آموزشی، اجتماعی، فرهنگی و خدماتی است که هرگونه سهل انگاری و کوتاهی از سوی هر کدام از این مجموعه ها سبب بروز مشکلات و نرسیدن به اهداف آن می شود.

ایشان در ادامه اظهار داشت : با توجه به مشکلات پیش رو و کمبود نیروی انسانی، عملکردکارگروه های پروژه مهر مدیریت بسیار خوب است و هماهنگی لازم بین این کارگروهها وجود دارد و انشالله آمادگی لازم برای شروع یک سال تحصیلی با شور و نشاط را داریم.
سرپرست اداره آموزش وپرورش شهرستان فلاورجان در پایان از زحمات و تلاش های همه همکاران اداری ، مدیران و معاونین مدارس تقدیر و تشکر نمود..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc