کد خبر : 37176
تاریخ انتشار : شنبه 24 شهریور 1397 - 13:38

روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان

تمهید مقدمات لازم در فلاورجان جهت بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید

تمهید مقدمات لازم در فلاورجان جهت بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید
مراسم آغاز سال تحصیلی به صورت نمادین در دبیرستان بهار آزادی فلاورجان ، دبستان 22 بهمن شهر ابریشم ، دبیرستان حکیمه قهدریجان ، دبستان ولی عصر مینادشت ، دبیرستان کوثر زازران و دبیرستان میلاد نور کلیشاد با حضور مسئولین استان و شهرستان برگزار گردد.

به نقل روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان، جلسه شورای معاونین با محوریت برنامه ریزی آغاز سال تحصیلی و هماهنگی جهت بازگشایی مدارس با حضور کلیه اعضا در دفتر مدیریت  آموزش و پرورش فلاورجان برگزار شد.

در این جلسه ضمن پیگیری مصوبات جلسه قبل، با توجه به بازدید ارزیابان استان از پروژه مهر ۹۷ منطقه، بر نظارت بر فرایند اجرای پروژه مهر در مدارس تاکید گردید.

در ادامه جلسه آخرین وضعیت صدور ابلاغ ها در سامانه سناد و گزارش انتقالات اضطراری همکاران مورد بررسی قرار گرفت.

سرپرست آموزش و پرورش ضمن تشکر از تلاش های همکاران اداری، مدیران و معاونین مدارس جهت آماده سازی مدارس اظهار داشت : آغاز سال تحصیلی و روز اول مهر روز ملی است و مراسم این روز باید به نحوی باشد که برای دانش آموزان خاطره انگیز باشد.

رحیمی در ادامه عنوان نمود: امسال با توجه به تقارن ماه محرم و آغاز سال تحصیلی، برنامه های روز اول مهر این مدیریت با آیین های خاص اجرا می شود و امیدواریم در ذهن دانش آموزان خاطره خوبی ثبت گردد.

وی در ادامه افزود: با عنایت به فرمایش و توصیه دکتر کمالی مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان در خصوص نیاز آموزش و پرورش به مشارکت همه جانبه اولیا در امور مدارس و انتخاب شعار سال تحصیلی امسال به صورت سراسری در کلیه مناطق و نواحی استان با عنوان :(همگرایی خانه و مدرسه ، تفکر خلاق ، شکوفایی استعدادها )این شعار بار دیگر به عنوان شعار سال مدیریت آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان لحاظ گردید.

آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان در ادامه اظهار داشت : سال گذشته بنرهای شعار سال تحصیلی تهیه و در اختیار مدارس قرار گرفت و لازم است مدارسی که به هر دلیل فاقد بنر شعار سال تحصیلی هستند در خصوص تهیه این بنر تا قبل از شروع سال تحصیلی اقدام نمایند.

در ادامه جلسه پیرامون برگزاری مراسم آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس با توجه به ایام ماه محرم و همچنین هفته دفاع مقدس در کلیه مدارس شهرستان تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

همچنین مقرر شد جلسه توجیهی مدیران مدارس ۲۶ شهریور در اردوگاه شهید بهشتی شهر ابریشم و جشنواره مهر و مهربانی همراه با نمایشگاه دست سازه های آموزگاران پایه اول ابتدایی روز ۲۷ شهریور در سالن اجتماعات امام علی (ع) مدیریت برگزار گردد.

لازم به ذکر است امسال جشن شکوفه ها در دبستان دخترانه شاهد طالقانی و جشن غنچه ها در مهد و پبش دبستانی نوجویان با حضور مسئولین برگزار می گردد.

همچنین در ادامه با تاکید بر برگزاری مراسم باشکوه و زیبا در تمام مدارس شهرستان مقرر گردید، مراسم آغاز سال تحصیلی به صورت نمادین در دبیرستان بهار آزادی فلاورجان ، دبستان ۲۲ بهمن شهر ابریشم ، دبیرستان حکیمه قهدریجان ، دبستان ولی عصر مینادشت ، دبیرستان کوثر زازران و دبیرستان میلاد نور کلیشاد با حضور مسئولین استان و شهرستان برگزار گردد..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc