کد خبر : 37248
تاریخ انتشار : شنبه 31 شهریور 1397 - 11:53

پیام سرپرست آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان به مناسب فرارسیدن سال تحصیلی جدید

پیام سرپرست آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان به مناسب فرارسیدن سال تحصیلی جدید
رمضان رحیمی سرپرست آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان  به مناسب فرارسیدن سال تحصیلی جدید پیامی صادر کرد، متن پیام به این شرح است:

رمضان رحیمی سرپرست آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان  به مناسب فرارسیدن سال تحصیلی جدید پیامی صادر کرد، متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به نام آنکه جان را فکرت آموخت           چراغ دل به نور جان بر افروخت.

بار دیگر فصل روشن “مهر” از راه می رسد و صحیفه نورانی معرفت با سرانگشت تکاپو ورق می خورد تا دروازه های آسمانی بینش و دانایی، به روی صدها هزار دانش پژوه آغوش بگشاید. مهری که یادآور شور و شعف، جوشش و کوشش آموزندگان دانش و پرورندگان بینش است.

هر ساله آغاز سال تحصیلی را که مقارن با هفته دفاع مقدس، دوران ایثار، استقامت و میثاق با آرمانهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره ) و شهدای عظیم الشأن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، گرامی می داریم. دورانی  که یاد آور تلاشها، فداکاری ها و جانفشانی های نسل پویایی است که از مکتب تعلیم و تربیت به مکتب ایثار و شهادت رفتند تا درس آزادی و آزادگی را معنا بخشند.

امسال نسیم روحانی مهر، با شمیم جان نواز حسین در آمیخته، تا پیام مهر و مهربانی را با شور و شوق عاشورایی هم نوا سازد و شیفتگان و عاشقان علم و معرفت را از اسارت و بندگی نفس وارهاند.

امیدواریم با استعانت از پروردگار مهربان و در پرتو توجهات حضرت ولیعصر (عج)، راهنمایی های رهبر معظم انقلاب و درایت دولت تدبیر و امید، عرصه ی تعلیم و تربیت در مسیر تحول نظام آموزشی کشور، بیش از پیش طی طریق نماید و مجموعه آموزش و پرورش به عنوان بسترساز این امر خطیر،باخدمت شبانه روزی، با استفاده از همه ظرفیت ها و با همکاری با سایر ارگان ها به سمت بهبود وضع موجود حرکت نماید.

انتظار می رود در سال تحصیلی جدیدکه با شعار،” همگرایی خانه و مدرسه، تفکر خلاق، شکوفایی استعدادها” نامگذاری شده است، با مشارکت همگانی و با اکسیر دانایی و توانایی، مرزهای جدید علم، دانش و پژوهش را درنوردیم و با پیوند معرفت و ایمان، قله های رفیع پیروزی و کامیابی را فتح نماییم و با گام های مصمم و استوار، برای ساختن آینده ای روشن برای فرزندانمان بکوشیم.

اینجانب؛ فرا رسیدن سال تحصیلی جدیدرا به صاحبان اندیشه و فرهنگ، معلمان فرهیخته ای که با شمع وجود خویش، مسیر راستی و درستی را برای نمودن افق های روشن به رهپویان علم و معرفت هموار می کنند، و به دانش آموزان پرتلاش و خلاق و همچنین اولیای متعهد و مسئولیت پذیر، تبریک عرض نموده، موفقیت روز افزون همگان را از پیشگاه قادر متعال خواستارم.

رمضان رحیمی

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc